پیروزی تاندر بدون وستبروک در لیگ NBA

در ادامه دیدارهای لیگ NBA، تیم اوکلاهماسیتی تاندر در غیاب راسل وستبروک بر میزبان خود مینه سوتا تیمبروولوز در سالن تارگت سنتر غلبه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، صبح امروز (چهارشنبه) در ادامه لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا موسوم به NBA، تیم اوکلاهماسیتی تاندر در غیاب راسل وستبروک و با اختلاف 2 امتیاز بر میزبان خود مینه سوتا تیمبروولوز در سالن تارگت سنتر غلبه کرد. تیم آتلانتا هاوکس با 19 امتیاز و 12 ریباند دوایت هاوارد مقابل شارلوت هورنتز به پیروزی رسید و تیم لس آنجلس لیکرز نیز موفق شد میزبان خود نیواورلینز پلیکانز را از پیش رو بردارد.

 نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

نیواورلینز 96 – لیکرز 108

فینیکس 104 – ساکرامنتو 129

شارلوت 79 – آتلانتا 103

اوکلاهماسیتی 100 – مینه سوتا 98

دنور 109 – دالاس 91

در پایان بازی‌های امروز تیم‌های بوستون، کلیولند و تورونتو در صدر کنفرانس شرق و تیم‌های فیلادلفیا و بروکلین در قعر این کنفرانس هستند. در کنفرانس غرب هم گلدن استیت، سان آنتونیو و هیوستون صدرنشین هستند و لیکرز و فینیکس در انتهای جدول ایستاده‌اند.

برنامه دیدارهای روز پایانی مرحله گروه لیگ NBA به شرح زیر است:

میلواکی – بوستون

بروکلین – شیکاگو

تورونتو – کلیولند

مینه سوتا – هیوستون

آتلانتا – ایندیانا

واشنگتن – میامی

فیلادلفیا – نیویورک

دیترویت – اورلاندو

دنور – اوکلاهماسیتی

دالاس – ممفیس

سان آنتونیو – یوتا

لیکرز – گلدن استیت

ساکرامنتو – کلیپرز

نیواورلینز – پورتلند

در پایان بازی‌های امروز و از کنفرانس غرب 8 تیم گلدن استیت، سان آنتونیو، هیوستون، کلیپرز، یوتا، اوکلاهماسیتی، ممفیس و پورتلند، صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی کردند و از کنفرانس شرق نیز تا کنون بوستون، کلیولند، تورونتو، واشنگتن، آتلانتا و میلواکی راهی پلی‌آف شده‌اند. دیدارهای پلی آف لیگ از 4 روز دیگر آغاز می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید