تکواندوکاران ایرانی به یونان می روند

اعضای تیم ملی تکواندو که برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان آماده می شوند برای حضور در یک تورنمنت بین‌المللی هفته اول اردیبهشت ماه راهی یونان می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت های یونان تحت عنوان «Presidents Cup» طی روزهای ۷ تا ۱۰ اردیبهشت ماه و به فاصله یک هفته از جام فجر برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان که آماده حضور در رقابتهای قهرمانی جهان می شود ترجیح داده به جای مبارزه روی «شی هاپ چانگ» ساری، به یونان رفته و در این رقابتها شرکت کند.

مهدی بی باک سرمربی تیم ملی تکواندو در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: فاصله زمانی جام فجر و رقابتهای یونان ۵ روز بود به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای جلوگیری از آسیب دیدگی اعضای تیم، فقط در رقابتهای آتن شرکت کنیم.

وی در خصوص علت ترجیح دادن رقابتهای یونان به جام فجر گفت: بعد از مدتها غیبت در تورنمنت های بین المللی نیاز داشتیم که ضمن حضور در یکی از تورنمنت های معتبر دنیا و اطلاع از آخرین تغییر و تحولات تیم ها، با نحوه اجرایی قوانین جدید نیز بیشتر آشنا شویم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: رقابتهای یونان با حضور اکثر مدعیان جهانی و المپیک برگزار خواهد شد و می تواند محک مناسبی برای تکواندوکاران ما باشد. ضمن اینکه بعد از پایان این رقابتها ترکیب تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی جهان را انتخاب خواهیم کرد. 

بی باک افزود: بعد از انتخاب ترکیب تیم ملی، تمرینات را تا زمان حضور در رقابتهای قهرمانی جهان در داخل ایران ادامه می دهیم تا تیمی با آمادگی روحی، روانی بالا به این دوره از مسابقات اعزام کنیم.

 رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان سوم تا نهم تیرماه به میزبانی کره جنوبی در «میجو» برگزار می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید