رئیس هیات تکواندو مازندران روز شنبه با اعلام آمادگی استان برای میزبانی از این مسابقات ، به خبرنگار ایرنا گفت : هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاههای آسیا از روز پنجشنبه 24 فروردین‌ در ساری آغاز می شود و به مدت 2 روز ادامه می یابد.
فیض الله نفجم افزود : در این دوره تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی ،‌ شهرداری ورامین و شهدای مدافع حرم ساری و تیم های خارجی از کشور عمان ، پاکستان ، افغانستان و عراق حضور دارند.
وی ادامه داد : تیم های شرکت کننده در 5 وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+ با هم رقابت می کنند.
نفجم گفت که بر اساس برنامه اعلامی از سوی کمیته مسابقات ،‌ روز چهارشنبه 23 فروردین ‌ماه ورود، ثبت نام، جلسه داوران، قرعه کشی و وزن‌کشی همه وزن ها انجام خواهد شد و پیکارها هم از روز پنجشنبه 24 فروردین در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری آغاز می‌شود.
در ششمین دوره این مسابقات تیم شهرداری ورامین با کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 50 امتیاز قهرمان شده بود و تیم قزاقستان و تیم النصر امارات هم به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کرده بودند.
** حضور 22 تیم اروپایی و آسیایی در جام فجر
رئیس هیات تکواندو مازندران همچنین با اشاره به اینکه بعد از پایان مسابقات تکواندو جام باشگاههای آسیا ، ساری برای نخستین بار مسابقات بین المللی جام فجر را میزبانی می کند ، گفت : بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در بخش مردان و هفتمین دوره این مسابقات در بخش زنان از 27 فروردین ماه به مدت دو روز در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد : برای حضور در این مسابقات تاکنون 22 تیم از کشورهای عراق (3 تیم)، هند (2 تیم)، روسیه (2 تیم)، ترکمنستان، یونان، ‌ارمنستان، آذربایجان، پاکستان، افغانستان، عمان، لوگزامبورگ، بلژیک، بلاروس، اوکراین، تاجیکستان، ترکیه، بلغارستان و افغانستان اعلام آمادگی کرده اند.
نفجم گفت : رقابت های بین المللی جام فجر در هشت وزن قانونی برگزار می شود.
در دوره گذشته مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر که با حضور کشورهای ایران، ارمنستان، برزیل، هند، عراق، لیبی، روسیه، آذربایجان، سنگال، ترکیه و افغانستان و در 4 وزن المپیکی برگزار شد، تیم ایران با 3 مدال طلا، 2 نقره، 4 برنز و 42 امتیاز قهرمان شد و تیم های افغانستان و روسیه در رده های دوم وسوم قرار گرفتند.
در بخش تیمی این رقابت‌ها نیز، تیم شهدای ساری (ایران) با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز و 34 امتیاز قهرمان شد، تیم شهرداری و شورای شهر کرج (ایران) با یک طلا، یک نقره و 2 برنز و 26 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم افغانستان الف با یک مدال نقره و یک برنز و 12 امتیاز عنوان سوم را به دست آورد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.