حرف های جالب ادموند بزیک درباره قهرمانی پرسپولیس و جدایی رضاییان

بازیکن پیشکسوت سرخ پوشان گفت: پرسپولیس می تواند با کسب سه امتیاز مقابل ماشین سازی در تبریز قهرمانی خود را در دیار شهریار جشن بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ادموند بزیک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی سرخ پوشان با پیکان گفت: تمام بازی های هفته های پایانی حساسیت زیادی دارد، در بازی با پیکان به دلیل شناختی که تیم ها از هم داشتند نیمه نخست حدودا بازی متعادل بود اما در نیمه دوم پرسپولیس تیم برتر میدان بود و به جز چند حمله به طور کامل بازی را به خوبی اداره می کرد.

وی درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: خوشبختانه تلاش کادر فنی و بچه ها نتیجه داد و پرسپولیس می تواند با کسب سه امتیاز مقابل ماشین سازی در تبریز قهرمانی خود را در دیار شهریار جشن بگیرد. من معتقدم پرسپولیس تا آخرین بازی باید با تمام توان بازی کند و حداکثر  امتیازات را جمع کند تا با یک رکورد خوب قهرمان شود و رکوردی دست نیافتنی از قهرمانی این فصل در لیگ برتر به نام خود ثبت کند.

بزیک درباره موضوع جدایی رامین رضاییان اظهار داشت: در فوتبال حرفه ای سرمربی یک تیم حرف اول و آخر تیم را می زند ما هم در جزئیات جو تیم نبودیم که بخواهیم نظر خاصی بدهیم. پس من معتقدم باید به نظر برانکو احترام گذاشت.

بزیک درباره پیش بینی اش از بازی پرسپولیس و الریان گفت: در لیگ قهرمانان آسیا هیچ بازی ساده نیست، ضمن آنکه در بازی رفت سرخپوشان بازی خوبی به نمایش گذاشته بودند و اگر گل دوم را به ثمر می رساندند بی تردید نتیجه کاملا تغییر می کرد. به هر حال در این دیدار سرخپوشان باید به فکر جبران نتیجه بازی رفت باشند و قطعا حضور هوادارانه و پر شدن آزادی می تواند یک برگه برنده برای پرسپولیس باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس 6 امتیاز دیدارهای خانگی را کسب کند می تواند از گروه خودش که سخت ترین گروه در غرب آسیا به شمار می رود صعود کند. من به شخصه در این رابطه کاملا امیدوار هستم.

 

دیدگاه تان را بنویسید