بادامکی: پرسپولیس را قهرمان لیگ بدانید

کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:باید بگویم برد مقابل استقلال خوزستان می تواند تا حدود زیادی بقای تیم را در لیگ برتر مسجل کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، درباره بازی سیاه جامگان مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: دیدار دشواری را مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان در پیش داریم، چرا که این تیم نتایج قابل قبولی را در نیم فصل دوم لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت لیگ در هفته های پایانی و جایگاه کنونی سیاه جامگان برای رهایی از خطر سقوط محکوم به شکست تیم استقلال خوزستان هستیم تا بتوانیم از قعر جدول فاصله گرفته تا به ماندن در لیگ برتر امیدوار شویم.

بادامکی در ادامه درباره شانس ماندن سیاه جامگان در لیگ برتر گفت: باید بگویم با کسب برد در دیدارهای پیش رو ضمن افزایش انگیزه در بین بازیکنان، موجب حفظ سیاه جامگان در لیگ برتر شویم.

کاپیتان تیم سیاه جامگان در مورد عملکرد میثاقیان در این تیم اظهار داشت: حضور اکبر میثاقیان در تیم باعث شده روحیه از دست رفته به تیم بازگردد و خوشبختانه آمدن وی موجب انسجام تاکتیکی در تیممان شده است.

وی درباره مقایسه نحوه دریافتی ها و پاداش این روزهای تیم سیاه جامگان با ماه های قبل عنوان کرد:خوشبختانه درحال حاضر نحوه دریافتی ها و پاداش در تیم سیاه جامگان بهتر از قبل شده است و همین امر باعث تقویت روحیه بازیکنان شده و کسب نتیجه مطلوب را به همراه دارد.

بادامکی درباره استقبال نکردن هواداران از بازی های خانگی این تیم گفت:بدون شک استقبال هواداران از دیدارهای خانگی مان به عنوان یار دوازدهم تیم می تواند تاثیر به سزایی در نتایج قابل قبول سیاه جامگان داشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: باخت مقابل صنعت نفت نمی تواند خللی در قهرمانی سرخ پوشان پایتخت بوجود بیاورد چرا که فاصله 9 امتیازی با تیم های دوم و سوم جدول رده بندی لیگ برتر موجب شده تا شاگردان برانکو با آسودگی خاطر بازی های شان را انجام دهند و به طور حتم با پتانسیل فنی بالایی که در بین بازیکنان پرسپولیس وجود دارد این تیم می تواند زودتر از موعد مقرر قهرمانی اش را در لیگ مسجل کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید