واکنش پیروانی به قرعه کشی جام جهانی فوتبال جوانان 2017

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره قرعه کشی رقابتهای جام جهانی فوتبال ۲۰۱۷ کره جنوبی گفت: شاید در نگاه اول گروه ما آسان به نظر برسد ولی اگر به صورت دقیق بخواهیم بررسی کنیم می‌بینیم که اتفاقا کار بسیار مشکلی را پیش روی خود داریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۷ جوانان امروز (چهارشنبه) در کره‌جنوبی برگزار شد که ایران با پرتغال، کاستاریکا و زامبیا همگروه شد. امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال جوانان درباره تیم‌های همگروه جوانان ایران خاطرنشان کرد: شاید در نگاه اول گروه ما آسان به نظر برسد ولی اگر به صورت دقیق بخواهیم بررسی کنیم می‌بینیم که اتفاقا کار بسیار مشکلی را پیش روی خود داریم. پرتغال همواره جزو تیم‌های برتر جهان در رده پایه بوده و به کارخانه بازیکن سازی معروف است و از دیرباز همواره بازیکنان مطرحی را به فوتبال جهان معرفی کرده است.

وی ادامه‌ داد: کاستاریکا تیمی قدرتی در آمریکای مرکزی و حوزه دریای کارائیب است. کشوری که نشان داده پیشرفت چشمگیری داشته و در جام جهانی گذشته می‌رفت تا شگفتی آفرین باشد. زامبیا هم از تیم‌های قدرتی آفریقاست و دو سال قبل شاهد بودیم که تیم ملی این کشور در حضور بزرگان قاره سیاه توانست به مقام قهرمانی جام ملت های آفریقا دست پیدا کند.

وی در پایان گفت: اما از همین جا این قول را به تمام هموطنانم می‌دهم که تیم ایران با نمایشی خیره کننده از نام و پرچم کشور در این رقابت‌ها دفاع کرده و ان‌شاءالله با ارائه بازی‌هایی منسجم بتوانیم با صعود به مراحل بالاتر دل ایرانیان عزیز را شاد کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید