اعلام اسامی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاراته

پس از برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان، برترین‌های اوزان مختلف مشخص شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، سومین مرحله پیکارهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان صبح امروز(یکشنبه 22 اسفند ماه) در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد که پس از پایان انتخابی نفرات برتر هر وزن مشخص شدند و دعوت شدگان به اردو پس از جلسه کادر فنی متعاقباً اعلام می گردد.

مبارزات امروز را محمدصادق فرجی رئیس و محسن آشوری دبیر فدراسیون نظاره گر بودند.

در رقابت‌های انتخابی امروز، در وزن 55-کیلوگرم، مجید حسن نیا و میعاد یاری 4 بار مقابل هم قرار گرفتند که سهم حسن نیا 3 برد و یاری یک پیروزی بود. ابتدا حسن نیا 5 بر 3 میعاد یاری را شکست داد و در دومین مبارزه 9 بر 5 پیروز شد. سومین مبارزه را یاری 4 بر 2 به برتری رسید. مبارزه چهارم را حسن نیا 7 بر 2 به سود خود پایان داد.

در پایان مجید حسن نیا از 4 بازی، 3 برد و یک باخت و میعاد یاری از 4 بازی، یک برد و 3 باخت بدست آوردند.

در وزن 60-کیلوگرم، امیر مهدی زاده در 2 مبارزه با نتایج مشابه 2 بر یک عبداله ولدی را شکست داد. سپس 5 بر یک مصطفی روستا را برد.

در دیگر مبارزه این وزن مصطفی روستا در حالی که یک بر صفر از عبداله ولدی پیش بود به دلیل اخطار جوگای هاتسوکو شد و ولدی پیروز میدان گردید. در مبارزه دوم این کاراته کاها هم در حالی که دو بازیکن به تساوی 5 بر 5 رسیده بودند، ولدی به دلیل گرفتن اخطار هانسوکو و بازنده شد.

دیدار سوم ولدی و روستا 8 بر6 به نفع روستا تمام شد.

در نهایت در این وزن امیر مهدی زاده از 3 بازی، 3 برد، مصطفی روستا از 4 بازی، 2 برد و 2 باخت و عبداله ولدی از 4 بازی یک برد و 3 باخت کسب کردند.

در وزن 67-کیلوگرم، سعید احمدی یک بر صفر رضا عنایتی را برد در دومین مبارزه در حالی که احمدی 6 بر صفر از عنایتی عقب بود هانسوکو شد.

حسین سمندر و رضا عنایتی هم به تساوی صفر بر صفر رسیدند که با رای داوران سمندر در هانتی برنده شد. دومین دیدار این 2 کاراته کا با نتیجه 4 بر 3 به سود عنایتی پایان پذیرفت.

دیدار بین سعید احمدی و حسین سمندر هم با نتیجه 2 بر یک به سود احمدی خاتمه یافت. در مبارزه دوم این 2 بازیکن، به دلیل مصدومیت حسین سمندر در همان ثانیه های ابتدایی مبارزه از ناحیه کشاله ران، سعید احمدی برنده شد.

در نهایت در این وزن، سعید احمدی با 4 بازی، 3 برد و یک باخت، رضا عنایتی از 4 بازی، 2 برد و 2 باخت و حسین سمندر از 4 بازی، یک برد و 3 باخت بدست آوردند.

در وزن 75-کیلوگرم، دیدار بین علی اصغر آسیابری و ابراهیم حسن بیگی با نتیجه 5 بر 3 به سود حسن بیگی پایان پذیرفت. دیدار دوم را هم حسن بیگی با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد.

بهمن عسگری 6 بر 4 مقابل ابراهیم حسن بیگی نتیجه را واگذار کرد.

علی اصغر آسیابری هم 4 بر صفر از سد بهمن عسگری گذشت.

در پایان مبارزات این وزن، ابرهیم حسن بیگی از 4 بازیع 4 برد، علی اصغر آسیابری از 4بازی، 2 برد و 2 باخت و بهمن عسگری از 4 بازی، 4 باخت کسب کردند.

در وزن 84-کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب یک بر صفر محسن برخورداری را مغلوب کرد.

مهدی قراری زاده مقابل علی فداکار 4 بر یک شکست خورد.

قراری زاده در دومین مبارزه مقابل محسن برخورداری 3 بر یک به برتری رسید.

دیدار بین ذبیح اله پورشیب و علی فداکار به تساوی 4 بر 4 انجامید که با قانون امتیاز اول(سنشو) پورشیب برنده میدان شد.

محسن برخورداری در حالی که 4 بر 3 از علی فداکار پیش بود هانسوکو شد.

ذبیح اله پورشیب با نتیجه 2 بر یک مهدی قراری زاده را مغلوب کرد.

در این وزن ذبیح اله پورشیب از 3 بازی، 3 برد بدست آورد، علی فداکار از 3 بازی، 2 برد و یک باخت کسب کرد، مهدی قراری زاده از 3 بازی یک برد و 2 باخت داشت و محسن برخورداری از 3 بازی، 3 باخت بدست آورد.

در وزن 84+کیلوگرم، سجاد گنج زاده مقابل سامان حیدری 7 بر 6 نتیجه را واگذار کرد و دومین مبارزه بین این 2 کاراته کا، گنج زاده 6 بر 3 حیدری را شکست داد.

گنج زاده برابر سجاد فرخی با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.

سامان حیدری و سجاد فرخی هم به نتیجه تساوی 5 -5 دست یافتند که با قانون امتیاز اول(سنشو) فرخی پیروز مبارزه شد در بازی دوم هم سامان حیدری 5 بر 3 بر سجاد فرخی غلبه کرد.

در این وزن سجاد گنج‌زاده از 4 بازی، 3 برد و یک باخت، سامان حیدری از 4 بازی، 2 برد و 2 باخت و سجاد فرخی از 4 بازی، یک برد و 3 باخت بدست آوردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید