مرحله نهایی مسابقات آزاد زمستانی سلاح های بادی

تیراندازان برتر مشخص شدند

مرحله نهایی مسابقات آزاد زمستانی سلاح های بادی در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و تیراندازان برتر در ماده های مختلف مشخص شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اولین فینال در رشته تپانچه بادی مردان جوان برگزار شد که طی آن عرفان صلواتی از تهران، مهدی تندری از تهران و محمد تاجدینی از بوشهر با غلبه بر رقبای خود در جایگاه های اول تا  سوم ایستادند.

در همین راستا، پس از رقابت ۲۲ تیرانداز جوان، سعید رازجو از فارس، مرتضی علی‌محمدی از قزوین، فرهاد محمدی از زنجان، علی دریاتبار از کرمانشاه و علیرضا میرزایی از استان مرکزی چهارم تا هشتم شدند.

این مسابقات درحالی در رشته تپانچه آقایان بزرگسال پیگیری شد که در مرحله مقدماتی ۳۵ ورزشکار دست به سلاح شدند که در پایان از میان ۸ ورزشکار راه یافته به فینال، مرتضی دانا از تهران به مقام قهرمانی و عباس حسنی از فارس به نایب قهرمانی رسیدند. همچنین، دیگر تیرانداز این رقابتها، وحید گل خندان از فارس با قرار گرفتن در جایگاه سوم به کار خود پایان داد.

در همین راستا، هادی باقری نصرآبادی از قم، سیدمهدی موسوی از همدان، محمد احمدی از تهران، حمیدرضا کردلو از تهران و ابراهیم رحیمی سنگری از تهران به ترتیب چهارم تا هشتم شدند.

سومین فینال رقابتهای مرحله نهایی زمستانی سلاح های بادی کشور در رشته تفنگ بادی مردان برگزار شد و امیرسیاوش ذوالفقاریان جایگاه اول را به نام خود ثبت کرد. پس از ذوالفقاریان از استان سمنان، مهیار صداقت از تهران و علیرضا داوود آبادی از تهران با غلبه بر رقبای خود در جایگاه های اول تا سوم ایستادند. در همین راستا، امیر نکونام از تهران، امیر اسدی از زنجان، سیدامیرحسین میرصدری از البرز، شهریار داوری نژاد از هرمزگان و امیر دودانگه به ترتیب چهارم تا هشتم شدند.

در آخرین فینال سلاح‌های بادی در بخش تفنگ بادی مردان بزرگسال محمدرضا سامع و حسین باقری هر دو  از اصفهان  به ترتیب اول و دوم شدند. همچنین مجید نامداری از لرستان در جایگاه سوم ایستاد.

در همین راستا، مجتبی قاسم آبادی از مرکزی، فرزاد مناف فر از آذربایجان غربی، هادی قره باغی از قم، مهدی احمدی از تهران و پوریا نوروزیان از ایلام به ترتیب چهارم تا هشتم شدند.

قضاوت این دوره از رقابتها را لیلا لمسه چی، مسعود کلهری و برمکی برعهده داشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید