دلیل محرومیت هواداران ذوب آهن از زبان آذری

سعید آذری درباره تصمیم باشگاه ذوب آهن برای محروم کردن تماشاگران خودی از تماشای دیدار مقابل نفت تهران صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره علت تصمیم این باشگاه در محروم کردن تماشاگران خود برای بازی در مقابل نفت اظهار کرد: در بازی مقابل سپاهان، در اواخر بازی حرکت سازمان یافته‌ای شکل گرفت و تماشاگران به مجتبی حسینی، مربی باشگاه توهین و فحاشی کردند. تصمیم ما عکس العمل در قبال این قضیه است تا سازمان‌های غیررسمی که در باشگاه حضور دارند به خود اجازه ندهند با سازماندهی هواداران به هر هدفی برسند.

او ادامه داد: این کار از طرف افرادی است که به دنبال سفر خارجی همراه با تیم ذوب آهن هستند و حالا یک‌سری از منافع شان قطع شده است. این عده تماشاگرنما هستند و تماشاگران واقعی ذوب‌آهن کسانی هستند که در بازی با پیکان ۹۰ دقیقه زیر باران تیم را تشویق کردند. باشگاه ما خیلی کارها مثل حق رشد را برای اولین بار در کشور انجام داد و ما می‌خواهیم اولین باشگاهی باشیم که جلوی این حرکات خزنده می‌ایستد.
آذری که در رادیو ورزش صحبت می‌کرد، درباره امکان تجدیدنظر در مورد این تصمیم گفت: امروز جلسه‌ای با کانون هواداران تیم ذوب آهن داریم. اگر کانون هواداران ما را متقاعد کند که این افراد را شناسایی و از ورود آنها به استادیوم جلوگیری می‌کند قطعاً در این تصمیم تجدیدنظر می‌کنیم. در ضمن از کادر فنی تیم راضی هستیم و هیچ تغییری در آن نمی دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید