سیمئونه: از روی نیمکت صدای ضربه خوردن گردن تورس را شنیدم

سرمربی روخی‌بلانکو تأکید کرد تیمش دیگر شانس زیادی برای کسب عنوان سومی لالیگا در فصل جاری ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیه‌گو سیمئونه که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لالیگای اسپانیا در خانه دپورتیوو لاکرونیا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر نرسیدند، پس از بازی با اشاره به مصدومیت مهاجم تیمش که در نبرد هوایی برای تصاحب توپ با برخورد آرنج بازیکن حریف به سرش نقش بر زمین شد، گفت: از همان روی نیمکت صدای ضربه خوردن به گردن تورس را شنیدم. امیدواریم مشکل جدی نباشد و حال او زود خوب شود.

وی افزود: ما مطلع شدیم که فرناندو به هوش است و از ناحیه سر مصدوم شده است. تمامی اعضای خانواده اتلتیکومادرید نگران وضعیت تورس هستند و بابت این اتفاق وحشتناک عصبی هستند. این اتفاق شرایط را برای همه، اعم از بازیکنان دپورتیوو لاکرونیا و بازیکنان ما کرد.

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو تأکید کرد: باید واقع‌بین باشیم، چرا که با این نتیجه حالا بیشتر شانس کسب عنوان چهارمی داریم تا عنوان سومی! در این بازی هم لاکرونیا خودش را باور داشت و نیمه اول را با نتیجه خوبی به پایان برود. ما در 45 دقیقه اول سازماندهی خوبی نداشتیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی بشویم، هرچند احتمال شکست خوردن‌مان هم وجود داشت.

اتلتیکومادرید در حال حاضر با 46 امتیاز در رده چهارم لالیگاست و با سویای سوم جدولی 9 امتیاز اختلاف دارد. این در حالی است که رئال سوسیه‌داد با 45 امتیاز در تعقیب شاگردان دیه‌گو سیمئونه است.

 

دیدگاه تان را بنویسید