شادی گل هایی که باجریمه همراه شد+ تصاویر

بازیکنانی که گل‌های‌شان را تقدیم می‌کنند همیشه با جریمه داوران روبه‌رو می‌شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رئال سوسیداد سه‌شنبه شب در هفته بیست و پنجم لالیگا برابر ایبار دو بر دو متوقف شد. خوانمی پس از به ثمر رساندن گل نخست رئال، به یاد پابلو رائس که هفته گذشته درگذشت، پیراهنش را روی سر خود کشید اما با کارت زرد داور روبه‌رو شد. بازیکن رئال در نیمه دوم کارت زرد دیگری دریافت کرد تا مجبور به ترک زمین شود.

پیش از او بازیکنان دیگری نیز گل‌های خود را هدیه داده بودند اما با کارت زرد روبه‌رو شدند که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

 

ژروم بواتنگ

بازیکن تیم گرانادا پس از گلزنی برای تیمش پیراهنی در دست گرفت که به حمایت از ایتالیایی‌هایی اشاره داشت. زلزله‌ای که چند ماه پیش در ایتالیا اتفاق افتاد باعث مرگ ۱۰ ها نفر شد.

 

ادینسون کاوانی

مهاجم پاری سن ژرمن به علت گرامی‌داشت بازیکنان چاپه کوئنسه که در سانحه هوایی کلمبیا جان خود را از دست دادند، کارت زرد دریافت کرد.

 

لیونل مسی

ستاره ‌آبی اناری‌ها در سال ۲۰۱۱ برابر راسینگ سانتاندر تولد مادرش را تبریک گفت اما با جریمه داور روبه‌رو شد.

 

دیگو کاستا

مهاجم اسپانیایی- برزیلی زمانی که در اتلتیکومادرید بازی می‌کرد پس از باز کردن دروازه اسپانیول گلش را به یکی از دوستانش تقدیم کرد و کارت زرد گرفت.

 

داوید ویا

مهاجم اسپانیایی گلش را برابر رئال سوسیداد به همسر و فرزندانش تقدیم کرد. خانواده ویا با حادثه روبه‌رو شده بودند اما جان سالم به در بردند.

 

مکسی رودریگس

بازیکن آرژانتینی برای اتلتیکومادرید برابر رئال ساراگوسا در فصل ۸-۲۰۰۷ گلزنی و آن را به مادرش تقدیم کرد. رودریگس روز مادر را تبریک گفت اما پرس لاسا به او کارت زرد نشان داد.

 

خوسه کایخون

هافبک اسپانیایی زمانی که برابر آلمریا گلزنی کرد، پیراهن خود را بالا برد و تصویر "خارکه" که درگذشته بود را نشان داد. کمیته انضباطی چند روز بعد او را با یک کارت زرد جریمه کرد.

 

خونا مخیا

بازیکن رئال خئان گلش را به کودکان سرطانی  تقدیم کرد اما نه تنها با کارت زرد روبه‌رو شد بلکه ۲ هزار یورو نیز جریمه شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید