ریچ بندر: هرگز در سفر به ایران احساس خطر نداشتم

مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا با بیان اینکه فدراسیون‌های کشتی ایران و آمریکا روابط خوبی با یکدیگر دارند اظهار کرد در سفر به ایران به هیچ وجه احساس خطر نداشتم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ریچ بندر که به همراه تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۷ در کرمانشاه حضور دارد، با اشاره به رابطه بسیار خوب میان فدراسیون‌های کشتی ایران و آمریکا گفت: به واسطه همین رابطه توانستیم در مذاکره برای حضور تیم آمریکا در ایران به نتیجه مطلوب برسیم و بخت حضور در جام‌جهانی کشتی آزاد را پیدا کردیم.

بندر افزود: برای شانزدهمین مرتبه است که به ایران آمدیم و در مقابل کشتی‌گیران ایران نیز به همین تعداد به آمریکا سفر کردند.

وی سفر چندباره به ایران را تجربه بسیار خوبی دانست و تصریح کرد: هرگز در این سفر احساس خطر نداشتم. ضمن اینکه با استقبال خوب تماشاگران ایرانی مواجه شدیم. اتحادیه جهانی قدم‌های مهمی در راستای درک و فهم قوانین کشتی از سوی تماشاگران برداشته است و استقبال تماشاگران ایرانی از مسابقات بی‌نظیر بود.

مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا در ادامه درباره تغییرات صورت گرفته در کشتی نیز گفت: تغییرات صورت گرفته در قوانین کشتی، جزیی است. در راستای بهتر ساختن این ورزش است. همچنین اقدامات بسیار خوبی در مبارزه با استفاده از مواد نیروزا در کشتی صورت گرفته است که ما نیز بر این اساس از هیچ اقدامی برای مبارزه با دوپینگ کوتاهی نمی‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید