واکنش سلطانی فر به حق پخش تلویزیونی در فوتبال

مسعود سلطانی فر به همراه معاونان خود با مدیر شبکه سه و رئیس شورای تخصصی صدا وسیما و مدیران کل بخش‌های مختلف خبری و تولید سازمان صداوسیما دیدار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وزیر ورزش و جوانان با تشکر از نگاه دقیق و کارشناسی حوزه‌های مرتبط با ورزش در سازمان صداوسیما گفت: رویکرد مهم رسانه ملی در تقویت وحدت ملی ، انسجام ملی و طرح مناسب و کارشناسانه نقدها به دور از هیاهو و جنجال، کمک بزرگی به مدیران و مسئولان ورزش کشور است.

وی با اشاره به مخاطبان زیاد ورزش در شبکه‌های مختلف سازمان صداوسیما گفت: در دیداری که چندی پیش با علی‌عسگری، رئیس سازمان صداوسیما داشتم پیشنهاد راه‌اندازی دومین شبکه تلویزیونی ورزش را برای پوشش اخبار و مسابقات رشته‌های پایه و پر مدال دادم و به عنوان دستگاه متولی ورزش کشور آمادگی همراهی و حمایت از این موضوع را داریم.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حق پخش تلویزیونی اشاره کرد و گفت: نگاه من به این مسئله مهم برای فوتبال، برد - برد است و در این مورد با رئیس سازمان مفصل صحبت کرده‌ایم و امیدوارم به زودی به راهکاری موثر دست پیدا کنیم.

سلطانی‌فر در ادامه این نشست با بیان نظر مقام معظم رهبری درباره ایجاد آرامش و امید و حفظ روحیه و شور انقلابی در برنامه های صدا وسیما خاطرنشان کرد: در برنامه‌های صداوسیما از هر مسئله‌ای که موجب ایجاد غم، عصبیت، ناراحتی و در نهایت یاس و ناامیدی و سرخوردگی به خصوص برای جوانان شود، باید پرهیز کنیم، چرا که آینده ایران عزیز بسیار روشن و پر امید است.

وزیر ورزش و جوانان با استقبال از بیان انتقاد صحیح، عالمانه و به موقع در صداوسیما گفت: همه مدیران و مسئولان ورزشی موظف به پاسخگویی در حیطه اختیارات و وظایف خود هستند و باید پاسخی منطقی به انتظارات و خواسته‌های مردم داد.

سلطانی‌فر به دغدغه‌های فرهنگی خود برای ورزش نیز پرداخت و گفت: فرهنگ و اصلاح مشکلات فرهنگی در ورزش یک عزم همگانی را طلب می‌کند و سهم رسانه ملی در ترویج و تبلیغ مولفه های فرهنگی و نقش ارشادی - تربیتی این رسانه بسیار مهم است.

در ادامه این جلسه پورمحمدی، رئیس شورای تخصصی ورزش صداوسیما با تقدیر از تلاش‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: آثار خوب مدیریتی حضور شما در این مدت دیده می‌شود و با انتخاب معاونان متخصص و آشنا به ورزش، کمک بزرگی به هدایت ورزش کشور کردید.

وی ادامه داد: صداوسیما یک دستگاه حاکمیتی است و در تمام زمینه‌ها پشتیبان نظام و مسئولان آن است و تلاش دارد با انعکاس خواسته‌های مردم و مخاطبان، اعتماد به مدیران و خدمات آنها بیشتر شود.

در ادامه این نشست داورزنی، احمدی، شعبانی بهار و خانم محمدیان از معاونین وزارتخانه و مدیران کل و مسئولان شبکه‌های مختلف معاونت‌های سیما، استان‌ها، برون‌مرزی و سیاسی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

 

دیدگاه تان را بنویسید