برادر پل پوگبا از ستاره منچستر یونایتد می گوید

فلورنتین پوگبا، بازیکن سن اتین در آستانه تقابل تیمش مقابل تیم پل پوگبا صحبت های جالبی درباره برادرش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به‌ گزارش ‌جی پلاس، در یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، منچستریونایتد باید در خانه پذیرای سنت اتین فرانسه باشد. این بازی تقابل بین برادران پوگبا است.

پل پوگبا که گران‌قیمت‌ترین بازیکن فوتبال جهان است، باید برابر فلورنتین پوگبا، برادر بزرگترش قرار بگیرد. فلورنتین ۲۶ ساله سه سال از پل بزرگ‌تر است. او درباره تقابل با برادر کوچک‌ترش گفت‌: از وقتی پل کوچک بود، استعداد و توانایی شگرف او را فهمیدم. خیلی خوشحالم که او در تیم بزرگی همچون منچستریونایتد به عنوان بازیکن ثابت به میدان می‌رود.

فلورنتین درباره اینکه برادرش گران‌قیمت‌ترین بازیکن فوتبال جهان است، به صحبت پرداخت و گفت: پل چنین موضوعی را کاملا کنار گذاشته و تنها روی فوتبال تمرکز کرده است. چنین موضوعاتی فقط برای رسانه‌ها جالب است. او می‌داند نباید به چنین موضوعاتی توجه کند و باید فقط به فوتبالش ادامه‌ بدهد. هرچند در حال‌ حاضر خیلی‌ها روی او تمرکز کردند و هر کاری که پل می‌کند، مورد توجه قرار می‌گیرد. فکر می‌کنم او بتواند تمام این فشارها را تحمل کند و فقط فوتبال خودش را به نمایش بگذارد.

فلورنتین درباره ویژگی اخلاقی برادرش نیز گفت‌: پل از باختن نفرت دارد و وقتی می بازد و یا چیزی را از دست می‌دهد، از فرط عصبانیت دیوانه می‌شود. از نظر من باختن برای یادگیری بسیار مهم است اما او معتقد است به هیچ وجه نباید باخت. همیشه از او حمایت کردم. پل جایگاه ویژه‌ای در خانواده‌ ما دارد. امیدوارم او تمام جام‌های ممکن را فتح کند زیرا شایسته بهترین‌هاست. او هنوز برادر کوچک من است. وقتی با هم فوتبال بازی می‌کردیم، همیشه در یک تیم بودیم اما در حال‌ حاضر برای اولین بار باید روبروی هم قرار بگیریم. به خاطر همین حس و حال عجیبی دارم. مطمئنا خانواده‌ ما نیز حس دوگانه‌ای خواهند داشت و نمی‌دانند طرفدار کدام تیم خواهند بود. با این حال امیدوارم او نمایش خوبی داشته باشد. این دو بازی برای ما بسیار احساساتی خواهد بود. یونایتد باشگاه بزرگی است و هر چیزی در فوتبال امکان پذیر است. روی کاغذ آنها بهتر از ما هستند و این را نمی‌شود کتمان کرد. البته ما می‌خواهیم نشان بدهیم تیم بزرگی هستیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید