جلالی: در فوتبال ایران رنگ‌ها، رانت و جذابیت خودش را دارد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما انتظار داشتیم که در نیم‌فصل دوم نسبت به ابتدای فصل امتیازات بیشتری بگیریم، اما متأسفانه نتایج‌مان تغییر زیادی نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: در روزهایی که بازی ما خیلی کمرنگ دیده می‌شود، این مسابقه برای ما خیلی اهمیت دارد، چون فکر می‌کنیم نتیجه این بازی در جدول برای ما تعیین‌کننده است. البته زمان برگزاری بازی‌ها به یکدیگر نزدیک شده و فرصت تمرین را از ما گرفته است.

وی در ادامه افزود: برای دیدار فردا بازیکن محروم نداریم، اما شهریار مقانلو به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم‌مان نخواهد بود، اما تلاش می‌کنیم از دیگر بازیکنان‌مان به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و سه امتیاز دیدار مقابل استقلال خوزستان را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه تیم پیکان در نیم‌فصل نخست عملکرد بهتری داشت اما در نیم‌فصل دوم نتوانست این روند را حفظ کند، گفت: این موضوع دلایل زیادی دارد. ما انتظار داشتیم که در نیم‌فصل دوم نسبت به ابتدای فصل امتیازات بیشتری بگیریم، چون بازی‌های‌مان بیشتر در تهران بود. ما از لحاظ کیفی به طور آشکار بهتر شدیم، اما متأسفانه نتایج‌مان تغییر زیادی نکرده است که این موضوع باعث نگرانی ما می‌شود، اما در هر صورت هفته‌هایی در پیش داریم که می‌توانیم از آنها امتیاز بگیریم.

جلالی همچنین گفت: ما در حوزه فنی مشکلاتی داریم اما بازیکنان‌مان بسیار مستعد و خوب هستند، شاید نیاز است که آنها کمی ذهن قوی‌تری داشته باشند تا پیکان بتواند نتایج خوبی بگیرد.

وی با اشاره به استقبال اندک خبرنگاران از نشست خبری امروزش خاطرنشان کرد: ما به این موضوع عادت کردیم، در فوتبال ما رنگ‌ها، رانت و جذابیت خودش را دارد. تیم‌هایی مانند پیکان هم باید در کنار آنها خودشان را نشان داده و خود را حفظ کنند. شاید این وضعیت برای ما آزاردهنده باشد، اما گله‌ای نسبت به آن نداریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید