جلالی: هدف‌مان باقی ماندن در جمع رقباست

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فیصل هنوز به آمادگی لازم نرسیده و باید بیشتر تمرین کند تا به تیم برسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی درباره بازی با نفت تهران گفت: بازی سختی در پیش داریم. نفت تهران تیم خوبی است و ما سعی کردیم با مطالعه و شناخت کامل وارد این بازی شویم. نفت تهران این قابلیت را دارد که از هر فرصت گل بسازد، بنابراین باید با یک برنامه حساب شده با این تیم بازی کرد. کادر فنی به بچه‌ها گوشزد و القا کرده که در تمام بازی حواس‌شان جمع باشد و با تمرکز لازم به هدف که همان پیروزی است برسیم.

وی در مورد اینکه روند پیروزی را مثل بازی با سپاهان ادامه خواهند داد یا نه، گفت: پیروزی مقابل سپاهان یک شروع خوب بود و هدف ما این است که این روند را ادامه دهیم و به نتایج خوب برسیم و برای این مهم خیلی امیدواریم و شما مطمئن باشید پیکان می‌تواند این روند را حفظ کند. هدف ما این است که در جمع مدعیان باقی بمانیم و برای همین در این بازی به جز پیروزی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه در این هفته تمام بازیکنانش را در اختیار دارد و با تمام قوا به میدان می‌رود، گفت: خدا را شکر هیچ مصدوم و محرومی نداریم و همه برای این بازی آماده هستند و امیدوارم که نتیجه لازم را هم بگیریم.

جلالی درباره استفاده از فیصل شایسته، بازیکن افغانستانی پیکان گفت: فیصل هنوز به آمادگی لازم نرسیده و باید بیشتر تمرین کند تا به تیم برسد. برای همین احتمالاً این هفته هم بازی نخواهد کرد. من فکر می‌کنم او با تلاشی که دارد، از 2 هفته دیگر به شرایط بازی مثل سایر بازیکان برسد.

وی درباره اینکه این دیدار به دربی کوچک تهران معروف شده و اینکه مثل دربی بزرگ پایتخت حساسیت خاص خودش را دارد، گفت: درست است که هر دو تیم همشهری هستند، اما این دیدار مثل بازی پرسپولیس و استقلال نیست و آن حساسیت را ندارد، چراکه دو تیم هوادار زیادی ندارند و رسانه‌ها هم روی آن مانور نمی‌دهند؛ پس باید گفت مثل سایر بازی‌های لیگ است و 3 امتیاز مثل همه بازی‌ها دارد.

منبع: روابط عمومی باشگاه پیکان

دیدگاه تان را بنویسید