مسلمان: اگر لازم باشد درپست کمال هم بازی می‌کنم

محسن مسلمان گفت: واقعیت این است که تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده است و از الان نمی‌توان پرسپولیس را قهرمان دانست. باید بازی به بازی جلو برویم

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بازیکنی که با درخشش خود در ترکیب سرخپوشان در نتایج این تیم سهم بسزایی داشته است و از زمان اضافه شدن سروش رفیعی به جمع سرخپوشان با این بازیکن هم به تعامل خوبی رسیده و حالا ترکیب شماره‌های7 و 77 در پرسپولیس بیشتر از هر زمانی مهاجمان این تیم را صاحب موقعیت گلزنی می‌کند. مسلمان که از ستاره‌های پرسپولیس در جریان برد پرگل این تیم مقابل تراکتورسازی بود، با توجه به محرومیت کمال کامیابی‌نیا حالا وظیفه سنگین‌تری در داربی تهران خواهد داشت.

هافبک طراح پرسپولیس  پیرامون برد درخشان مقابل تراکتورسازی گفت: «بازی بسیار خوبی بود و توانستیم با ارائه یک بازی منطقی تیم تراکتور را شکست بدهیم. خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم و توانستیم جواب حضور آنها را با پیروزی در این مسابقه بدهیم.»

به اعتقاد مسلمان با اینکه پرسپولیس حالا 9امتیاز از نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش پیش افتاده اما هنوز برای جشن قهرمانی زود است: «واقعیت این است که تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده است و از الان نمی‌توان پرسپولیس را قهرمان دانست. باید بازی به بازی جلو برویم و الان زود است که در مورد قهرمانی صحبت کنیم.»

هافبک سرخپوشان درباره دربی هفته آینده و شرایط تیم در آستانه این بازی توضیح داد: «دربی هم برای ما با بازی‌های دیگر فرقی ندارد و به دنبال این هستیم تا بتوانیم در این بازی هم پرقدرت ظاهر شویم و هم نتیجه خوبی بگیریم.»

اما پرسپولیسی‌ها هافبک دفاعی خود را در این مسابقه در اختیار ندارند و مسلمان هم یکی از بازیکنانی است که ممکن است جانشین کامیابی‌نیا باشد: «کمال یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل بوده است و نبود او به ضرر پرسپولیس خواهد بود اما ما تلاش می‌کنیم تا جای خالی کمال را در دیدار برابر استقلال پر کنیم. هر بازیکنی که آقای برانکو صلاح بداند جای کمال را در این بازی پر خواهد کرد. من هم اگر لازم باشد هافبک دفاعی بازی می‌کنم.»

منبع: همشهری ورزشی

دیدگاه تان را بنویسید