برانکو: همه ما دوست داریم استقلال پیروز شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم گفت: همه ما دوست داریم استقلال پیروز شود، چون این برد به سود فوتبال ایران خواهد بود. با این حال از چهارشنبه به بعد ما بازهم با استقلال رقیب هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو در تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از یکسری بردهایی که داشتیم، خیلی راضی و خوشحال هستیم. ما مملو از اعتمادبه‌نفس هستیم. از این بردها خوشحالیم، اما اصلاً به این فکر نمی‌کنیم که همه چیز تمام شده است.

برنده دربی هیچ وقت از قبل مشخص نیست

وی در ادامه افزود: همچنین در حال آماده شدن برای دربی هستیم. دربی، دربی است و هیچ وقت برنده از قبل مشخص نیست. این بازی نامعلوم است. دوست داریم از این نتایجی که گرفتیم لذت ببریم .

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور شهاب کرمی در این تیم گفت: او دیروز با ما قرارداد امضا کرد و به جمع ما اضافه شد. امیدواریم که تا پایان فصل به ما کمک کند.

نبود کامیابی‌نیا احساس می‌شود اما جای نگرانی نیست

برانکو درباره اینکه کمال کامیابی‌نیا از حضور در دربی محروم است و آیا به جای خالی او فکر کرده است یا نه، گفت: کمال بازیکنی خوب و عالی است. قطعاً نبود او احساس خواهد شد و ما باید به این مسئله و جای خالی او فکر کنیم، اما هرکسی که نیست همیشه در نبودش بازیکنی جایگزین شده است و نگران نیستیم. ما به کادری که داریم اعتماد داریم، بازیکنان تا به اینجا نشان داده‌اند که می‌توانند توانایی‌های خود را در هر جایی نشان بدهند.

برای انتخاب جانشین کامیابی‌نیا آرام آرام پیش می‌رویم

سرمربی کروات سرخپوشان درباره اینکه در پست کامیابی‌نیا بازیکن تخصصی ندارد و چه برنامه‌ای برای جایگزینی او خواهد داشت، گفت: در این خصوص آرام آرام پیش می‌رویم. نگران این مسئله نیستیم و برنامه داریم.

همه ما دوست داریم استقلال پیروز شود

برانکو درباره دیدار استقلال مقابل السد و اینکه ژاوی هرناندز، ستاره اسپانیایی هم در این بازی حضور خواهد داشت، گفت: به نظرم بازی جالبی خواهد بود. همه ما دوست داریم استقلال پیروز شود، چون این برد به سود فوتبال ایران خواهد بود. با این حال از چهارشنبه به بعد ما بازهم با استقلال رقیب هستیم.

روی تیم خودم تمرکز می‌کنم نه تیم حریف

وی در واکنش به این مسئله که محسن بنگر از حضور در تمرینات تراکتورسازی محروم شده است و آیا به نظر او عملکرد این بازیکن در بازی با پرسپولیس مشکلی داشته است، گفت: من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است و این را از شما می‌شنوم. من روی تیم خودم تمرکز می‌کنم نه تیم حریف. آقای قلعه‌نویی هم روی تیم خودش تمرکز می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد مارکو، مربی بدنساز تیمش گفت: ما این مربی را به این دلیل به ایران آوردیم که  بازیکنان‌مان را از نظر بدنی در شرایط مطلوبی نگه داریم. کار بدنی بحث لاینفک فوتبال است. البته کار مارکو فقط مربوط به بدنسازی و کار در سالن وزنه نیست و او یک پکیج کامل برای آماده‌سازی بازیکنان انجام می‌دهد.

دربی یک بازی خاص است و نتیجه نامشخصی دارد

برانکو در واکنش به این سؤال که آیا باید منتظر بازی هجومی تیمش در دربی باشیم یا تدافعی بازی خواهد کرد، گفت: این مسئله را تا چند روز آینده مشاهده خواهیم کرد، اما شما فلسفه و دید ما را می‌دانید. با احترام به همه، دربی جایگاه خاص خودش را دارد و نمی‌توانیم بگوییم محروم و مصدوم داشتیم یا چه اتفاقی افتاده است. دربی یک بازی خاص است و نتیجه نامشخصی دارد و هرکسی تلاش بیشتری کند موفق خواهد شد.

سعی می‌کنیم برای هر نوع سیستمی که استقلال داشت خود را آماده کنیم

وی در پاسخ به این سؤال که در دربی با سیستم دفاعی که علیرضا منصوریان به مانند دربی قبل برای تیمش در نظر خواهد گرفت چه خواهد کرد، گفت: هر مربی ایده خاص خود را دارد و معمولاً هر مربی براساس داشته‌هایش تاکتیک مدنظرش را انتخاب می‌کند. ما هم سعی می‌کنیم برای هر نوع سیستمی خود را آماده کنیم. فقط می‌توانم بگویم خوشحالیم از اینکه بار دیگر افتخار دربی جوانمردانه را تجربه می‌کنیم.

ما هم در دربی به مانند استقلال فقط به دنبال برد هستیم

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه دربی برگشت فصل پیش تکرار خواهد شد یا نه؟ تصریح کرد: ما هم در دربی به مانند استقلال فقط به دنبال برد هستیم. مهم نیست که که در دربی چند گل بزنیم بلکه به دنبال این هستیم با بهترین آمادگی در این بازی حاضر شویم. آنچه مهم است در حال حاضر فضای عالی در تیم ما وجود دارد و افتخار می‌کنیم که جزیی از این دربی هستیم.

می‌خواهیم قهرمان لیگ و آسیا شویم

برانکو در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه تیمش در حال حاضر فراتر از فوتبال ایران بازی می‌کند و آیا از این نظر به تیم‌های بزرگ آسیا نزدیک شده است یا نه؟، یادآور شد: مسلماً همین‌طور است و تیم ما حتی در اوج و فراز فوتبال آسیا قرار دارد. طبیعی است که ما در کنار اینکه می‌خواهیم قهرمان لیگ شویم در آسیا هم به دنبال قهرمانی هستیم. در واقع این از جاه‌طلبی ماست.

چرا پرسپولیس زودتر کرمی را نگرفت؟

وی درباره اینکه چرا تیمش زودتر به فکر جذب شهاب کرمی نیفتاد در حالی که خیلی وقت پیش صحبت پرسپولیسی شدن این بازیکن بود، عنوان کرد: بله می‌توانست این اتفاق زودتر رخ دهد. به هر حال یکسری مشکلات خود کرمی داشت و ما هم محدودیت‌هایی برای جذب بازیکن داشتیم. در حال حاضر فقط می‌توانیم بازیکن زیر 23 سال به خدمت بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال عجیب یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه مدیرعامل قشقایی گفته بود پرسپولیس را جادو می‌کنیم تا به تراکتورسازی ببازد، یادآور شد: شاید آن فرد روی فرم نبوده و از آمادگی لازم به دور بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید