بی اطلاعی سرپرست تراکتورسازی از حکم فیفا علیه این تیم

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی از ممنوع الفعالیت بودن این تیم در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی ابراز بی‌اطلاعی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  ساعتی پیش خبری مبنی بر ممنوع‌الفعالیت بودن باشگاه تراکتورسازی در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی به خاطر بدهی‌های این تیم  به بازیکنان سابقش مطرح شد. این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتورسازی از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند. 

ایوب ذوالفقاری درباره ممنوع‌الفعالیت بودن باشگاه تراکتورسازی در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی و اینکه این باشگاه نمی‌تواند قرارداد سجاد شهباززاده را ثبت کند، اظهار داشت: این اولین بار است که این موضوع را می‌شنوم و از آن اطلاعی ندارم! تاکنون باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بدهی‌ بازیکنان خارجی سابق خود را پرداخت کند. تاکنون نامه‌ای مبنی بر اینکه تراکتورسازی نمی‌تواند در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی بازیکن جدید به خدمت بگیرد، به باشگاه تراکتورسازی نرسیده است، اما فکر نمی‌کنم که بدهی بازیکنان سابق تا آن حد باشد باشگاه از حضور در فصل نقل‌وانتقالات محروم شود.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی افزود: ما در هر صورت پیگیر این موضوع خواهیم بود و اگر صحت داشته باشد قطعاً به حکم فیفا اعتراض می‌کنیم، چون معتقدیم اگر تراکتورسازی نتواند در نقل‌وانتقالات بازیکن جذب کند در حقش اجحاف خواهد شد. 

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید