افتخاری: نامه ای از فیفا برای ما نیامده است/ تیموریان مشکلی برای بازی ندارد

مدیر عامل استقلال آخرین وضعیت و مشکل حقوقی پیش آمده در فیفا برای این تیم را تشریح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید رضا افتخاری در پاسخ به این سوال که چرا علی رغم نامه فیفا دو بازیکن جدید جذب استقلال شده اند گفت:آن نامه فیفا به فدراسیون رسیده نه باشگاه و آن ها هم نامه را به ما ندادند.

وی درباره مذاکرات باشگاه استقلال با فیفا اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده با رئیس فدراسیون فوتبال و همین طور کمیته روابط بین‌الملل این فدراسیون، رایزنی‌ها و مکاتبات متعددی با فیفا انجام شده تا این مشکل برطرف شود. وکلای باشگاه استقلال هم به طور جدی پیگیر این مسئله هستند و امیدواریم رایی صادر شود که باعث خوشحالی هواداران استقلال شود.

وی افزود: فدراسیون فوتبال مسئله باشگاه استقلال را پیگیری می‌کند و ما هم به طور جدی پیگیر آن هستیم.

ی در پاسخ به این سوال که چرا علی رغم نامه دوم دی ماه فیفا درباره شکایت شیحی و کسر امتیاز از استقلال جدی گرفته نشده است گفت: ما بعد از دریافت نامه اعلام کردیم آمادکی برای پرداخت جریمه را داریم اما بدلیل تحریم نمی توانیم از طریق سیستم بانکی این واریز را انجام دهیم. مجدداً آنها بانکی را در هامبورگ آلمان به ما معرفی کردند که ما باز هم اعلام کردیم از طریق سیستم بانکی نمی توانیم این کار را انجام دهیم که نهایتا شماره حساب وکیل این بازیکن را به ما دادند که ما هم از طریق صرافی پول را واریز کردیم.

افتخاری در پاسخ به این سوال که چرا علی رغم نامه فیفا دو بازیکن جدید جذب استقلال شده اند گفت:آن نامه فیفا به فدراسیون رسیده نه باشگاه و آن ها هم نامه را به ما ندادند.

ما دنبال حل مشکل هستیم و با مذاکراتی که انجام شده شانس زیادی برای حل این مشکل وجود دارد.

افتخاری افزود: البته ما درباره جذب  آندو تیموریان  مشکلی نداریم چرا که یک بحث داخلی است. جذب جباروف هم با توجه به اینکه فیفا قبول کرده پول را داده ایم و برای آن ها این‌موضوع مسجل شده که ما پول را پرداخت کرده ایم این مشکل حل می شود. ما اگر درخواست تجدید نظر نداده بودیم این بهانه دستشان می افتاد. در حال حاضر نیز کمیته ای در فیفا درخصوص پیگیری این موضوع تشکیل شده که در حال بررسی این موضوع هستند.

 

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید