جنگ اسطوره های والیبال دنیا بالا گرفت

درگیری بین دواسطوره والیبال دنیا که در المپیک ۲۰۱۲ لندن رقیب هم بودند، بالا گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دو شب پیش جیبا اسطوره برزیل در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد می‌داند تعداد زیادی از بازیکن‌های روسیه در آن رقابت‌ها از مواد نیروزا استفاده کرده‌اند. فدراسیون جهانی در واکنش به این صحبت‌ها از جیبا دعوت کرد تا درباره این پرونده صحبت کند و مدارکش را ارائه دهد.

صحبت‌های کاپیتان سابق تیم ملی والیبال برزیل، روس‌ها را به شدت عصبانی کرد. سرگئی تتیوخین کاپیتان تیم ملی والیبال روسیه که در آن رقابت‌ها هم حضور داشت در واکنش به اظهارات جیبا به خبرگزاری "چمپوینات" روسیه گفت:جیبا تا امروز برای من یک ورزشکار کاملا قابل احترام بود اما دیگر نیست. اگر کس دیگری این حرف‌ها را میزد ممکن بود مشکلی نداشته باشم اما او که سال‌ها والیبال بازی کرده نباید این حرف‌های مسخره را میزد. این تهمت‌ها هیچ‌کدام مدرکی ندارد. درک می‌کنم که شکست در فینال لندن زندگی او را خراب کرده. او نمی‌خواست با شکستی آن شکلی از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کند اما فکر می‌کنم باید همیشه مرد باقی بمانیم. حرف‌هایی که او زده، حرف‌های یک آدم ترسو است. 

جیبا هم در واکنش به این صحبت‌ها به خبرگزاری "گلوبو" برزیل گفت: من همه را به آرامش دعوت می‌کنم. درحال حاضر مقدمات سفر به سوئیس را فراهم می‌کنم تا ببینم آنجا چه خبر است. قرار است با مسئولین درباره این اتفاق‌ها صحبت کنیم و مدارک را ببینیم. اجازه دهید ببینیم در گزارش نهادهای مسئول چه چیزی درباره روسیه وجود دارد.

تیم ملی والیبال روسیه در فینال المپیک لندن درحالی که دو ست اول را به برزیل باخته بود، در نهایت پیروز شد و مدال طلا را به دست آورد.

منبع: وبسایت برنامه نود

دیدگاه تان را بنویسید