مهاجری: هیچ لیست خروجی در تیم پدیده وجود ندارد

سرمربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به اخباری مبنی بر جدایی چند بازیکن این تیم در نیم فصل واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رضا مهاجری درمورد وضعیت نقل و انتقالات تیم پدیده بیان کرد : ما دیروز جلسه خوبی با هیئت مدیره باشگاه داشتیم و در مورد نقل و انتقالات و اردوی خارج از شهر تیم بحث کردیم. من نام چند بازیکن مدنظرم را به باشگاه اعلام کرده ام اما بهتر است تا قطعی شدن مذاکراتمان با این بازیکنان اسمی از آنها نبریم چون این به ضرر خودمان است فعلا فقط برای جذب فرشید باقری درخواست رسمی فرستادیم.

وی درباره اردوی خارج از شهر تیمش گفت: هنوز این اردو قطعی نشده اما امروز مشخص می شود که ما به این اردو می رویم یا خیر. اگر به اردو نرویم روز جمعه در مشهد یک دیدار دوستانه برگزار می کنیم.

خبرهایی مبنی بر درخواست باشگاه استقلال برای جذب شهاب گردان دروازه بان پدیده و همچنین درخواست جدایی حسین زامهران و محمدرضا خرسندنیا از این تیم طی روزهای اخیر شنیده شد. سرمربی پدیده در واکنش به این اخبار گفت: ما به تمام بازیکنانمان احتیاج داریم و هیچ لیست خروجی در تیم پدیده وجود ندارد اما اگر بازیکنی از تیمی پیشنهاد داشته باشد و یا درخواست جدایی به باشگاه بدهد،آن را بررسی و در موردش تصمیم گیری می کنیم.

مهاجری در پایان اظهار داشت: ما در نیم فصل نقاط ضعفی داشتیم و سعی می کنیم این نقاط را با جذب بازیکنان مورد نیازمان بر طرف کنیم و حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر داشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

دیدگاه تان را بنویسید