رونالدو: بعضی ها به پسرم می گویند، پدرت بهترین نیست!

اگرچه کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۶ شناخته شد و توپ طلای چهارم خود را کسب کرد، اما برخی افراد هستند که او را بهترین نمی دانند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ستاره ۳۱ ساله پرتغالی در مصاحبه با شبکه مصری ON TV در این مورد گفت: افرادی هستند که گاهی اوقات به پسرم می گویند بازیکن بهتری از پدرت وجود دارد، اما او می داند چطور با این حرف ها کنار بیاید. او مثل من، پسر باهوشی است. من اغلب به او می گویم که 'خودت باش و مؤدب باش'. می دانم که دوره های سختی را سپری خواهد کرد چرا که آن بیرون افراد حسود زیادی وجود دارد اما او را بچه شادی می بینم.

رونالدو در مورد انگیزه های خود هم صحبت کرد و توضیح داد و گفت: پول برای من مهمترین چیز نیست. مسلماً وقتی یک فوتبالیست هستید پول برای برنامه هایی که بعد از دوران بازی دارید مهم است. من به پول اینطور نگاه می کنم، که هنگام بازنشستگی برای احساس راحتی به آن نیاز دارم. من از کسی پیروی نمی کنم و از هیچکس تقلید هم نمی کنم، چون این کار را دوست ندارم. باید سبک خاص خود را داشته باشید. من الگو های زیادی دارم، نه فقط در ورزش، اما انتخاب تنها یک نفر از میان آنها سخت است.

در پایان ستاره رئال مادرید در مورد اهداف خود برای آینده گفت: هدف من این است که همینطور ادامه دهم و به عنوان یک فوتبالیست سال های زیادی پیش رو دارم. در این سن دو قرارداد بزرگ با رئال مادرید و نایکی امضا کردم و این به من انگیزه می دهد که حتی سخت تر تلاش کنم و سطح عملکرد خود را بالا نگه دارم و کاری که دوست دارم را انجام دهم. باید ۱۰۰ درصد توان خود را به کار گیرید. تعداد ساعت هایی که تمرین می کنید مهم نیست، بلکه نحوه تمرین و کیفیت آن مهم است. در طول ۷ یا ۸ سال گذشته فکر می کنم با موفقیت سطح بازی خود را حفظ کرده ام و سخت تلاش خواهم کرد تا این روند ادامه داشته باشد.

منبع: وبسایت برنامه نود

 

دیدگاه تان را بنویسید