سجادی: امیدوارم ورزش سه‌گانه رشد کند و مدال‌آوری داشته باشد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، ورزش سه گانه رشد کند و مدال آوری نیز داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نصرالله سجادی در مجمع سالیانه فدراسیون سه‌گانه ضمن تشکر از اعضای مجمع 95 اظهار داشت: سه‌گانه جزو رشته‌های مطرح در جهان است و علاوه بر حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی، در بازی‌های آسیایی و المپیک نیز حضور دارد. خیلی از رشته‌ها در پی المپیکی شدن هستند اما سه گانه المپیکی است و باید از این موقعیت استفاده کند.

او ادامه داد: توقع این است که فعالیت‌ها در سطح کشور بیشتر شود و یک تیم ملی خوب و منسجم در سه گانه داشته باشیم. برای حضور در رقابت‌های آسیایی نیاز به کسب سهمیه نیست و اگر سه گانه آمادگی لازم را داشته باشد می‌تواند در رقابت‌های جاکارتا نیز حضور داشته باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، ورزش سه گانه رشد کند و مدال آوری نیز داشته باشد. بسیاری از رشته‌ها دیرتر از سه گانه شروع به فعالیت کردند و مدال آور هستند.

جلسه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه به منظور بررسی و تصویب عملکرد فدراسیون و برنامه‌های آینده، برگزار و موارد زیر به تائید اعضاء مجمع رسید:

1- گزارش عملکرد فدراسیون در بخش‌های مختلف عملیاتی و مالی، برنامه‌های آموزشی و توسعه ارائه و به تائید اعضاء رسید.

2- گزارش مالی سال 94 توسط خزانه دار ارائه و به تأیید اعضاء رسید.

3- گزارش حسابرسی منتهی به سال 944 ارائه و به تأیید رسید. مقرر شد موارد ذکرشده در گزارش حسابرسی توسط رئیس و خزانه دار پیگیری و نتایج آن برای ریاست مجمع ارسال شود.

4- کلیات تقویم سال 966 پس از بررسی‌های لازم به تأیید اعضاء مجمع رسید و مقرر شد پس از نظر از اعضاء مجمع و نهایی شدن آن بر اساس برنامه راهبردی چهار سال آینده و در نظرگرفتن منابع تخصیصی و بودجه 96 به اجرا درآید.

5- گزارش بازرس در دو بخش عملیاتی و مالی ارائه و به تایید اعضا رسید.

66- با توجه به استعفاء نایب رئیس و دبیر فدراسیون اعضاء مجمع به رئیس فدراسیون تفویض اختیار نمودند دبیر و نایب رئیس را به وزارت ورزش و جوانان معرفی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید