پورموسوی: اخراج مدافع ما سختگیرانه بود!

سرمربی استقلال خوزستان اخراج مدافع تیمش مقابل پرسپولیس را سخت گیری داور می داند.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ سیروس پورموسوی پس از شکست 4 بر 3 تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ابتدا این پیروزی را به پرسپولیس و هوادارانش تبریک می‌گویم. یک خسته‌نباشید هم به بازیکنان جوانم می‌گویم. متأسفانه مثل بازی‌های قبل فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. بعد از اخراج بازیکن‌مان و تعویض‌های اجباری‌ که داشتیم شیرازه تیم‌مان از هم پاشید. اعتقاد ما این است که اخراج بازیکن ما با تصمیم سختگیرانه داور صورت گرفت. در صحنه‌های دیگری از تیم مقابل هم داشتیم که داور حتی تذکری هم نداد.

وی ادامه داد: همه کسانی که در ورزشگاه بودند از بازی شجاعانه و تهاجمی ما خوشحال شدند. قبل از بازی هم قول دادیم که تیم‌مان شجاعانه بازی کند ولی تعویض‌های اجباری شیرازه ما را به هم ریخت. کار ما سخت شد ولی 2 بازی دیگر داریم و امیدواریم با کسب نتیجه در لیگ بمانیم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص اعتراض کادرفنی تیمش به اخراج  ساویو روبرتو گفت: من نزدیک به صحنه بودم، بازیکن ما سر خورد و تعادلش را از دست داد و به قصد زدن پای بازیکن حریف نرفت. هنوز هم اعتقادم این است که برخورد آنچنانی نبود که داور بخواهد در چنین بازی بزرگی، بازیکن ما را اخراج کند.

پورموسوی در پاسخ به این سؤال که اگر تیمش همانند نیمه اول بازی خوبش را ادامه می‌داد، می‌توانست مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرد؟ تصریح کرد: دقیقاً در 3 صحنه‌ای که بازیکنان ما به زمین افتادند، آنها را تعویض کردیم. به قصد وقت کشی این کارها را نکردیم و هر 3 بازیکن ما به دلیل مصدومیت تعویض شدند. روی صحنه اولی که در نیمه اول روی دروازه‌بان ما خطا شد، انتظار این را داشتیم که داور بازیکن حریف را اخراج کند.

وی درباره داوری بازی با پرسپولیس خاطرنشان کرد: کوپال ناظمی از داوران خوب ما است، نظر ما این است که او سختگیرانه برخورد کرد. ما وقتی گل سوم را به پرسپولیس زدیم دیدید که هواداران چه فشاری را روی داور وارد کردند و چه توهین‌هایی صورت گرفت و شاید تصمیمات سختگیرانه او به دلیل جو ورزشگاه بود.

سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به نقش تماشاگران پرسپولیس در کامبک این تیم گفت: وقتی تیمی 3 بر صفر عقب می‌افتد هواداران می‌توانند تیم را برگردانند. پرسپولیسی‌ها 90 دقیقه تیم‌شان را تشویق کردند. زمانی که بازی 3-3 بود برای گل چهارم حمله کردیم که توپ برگشتی گل چهارم پرسپولیس را در پی داشت.

پورموسوی در واکنش به این موضوع که برای فوتبال خوزستان خجالت‌آور است که کارش به روزهای آخر لیگ کشیده شود، یادآور شد: به هواداران‌مان قول دادیم که بعد از مسابقات با پیشکسوتان تیم‌مان صحبت کنیم. فکر می‌کنم آنجایی خجالت‌آور است که موجی از مدیران، مربیان و بازیکنان غیربومی وارد فوتبال خوزستان شدند و فاجعه‌آمیز‌تر این است که ما یک زمین تمرین در خوزستان نداریم. فکر می‌کنم یکی از 3 تیم خوزستانی سقوط می‌کند و امیدوارم بعد از این اتفاق همه مدیران ما چاره‌اندیشی کنند. با توجه به اینکه تمام توان‌مان را گذاشتیم و تلاش‌مان را کردیم و اگر تیم‌مان حذف شود باید به فکر چیزهای دیگر باشیم.

وی ادامه داد: بارها گفتیم که زمین تمرین نداریم و در این سال‌ها به فکر نبودیم و پشت اینکه خوزستان مهد فوتبال است قایم شدیم. این حرف‌ها به این نشست خبری ربطی ندارد و ان‌شاءالله مفصل درباره آن صحبت می‌کنیم.

پورموسوی در پاسخ به این سؤال که با تیمش چه کرده که چنین بازی خوبی انجام داد و حقش مقابل پرسپولیس باخت نبود، عنوان کرد: در نیم‌فصل دوم ما امتیازات خوبی به دست آوردیم، متاسفانه اشتباهات داوری در نیم‌فصل اول به ما ضربه زد. آنجایی باختیم که در نیم‌فصل اول بیشتر از 8 امتیاز نتوانستیم امتیاز کسب کنیم. تیمی که هفته گذشته 4 گل بخورد و امروز این بازی را انجام دهد، تلاش همکاران و شجاعت بازیکنان بود که به آنها خسته‌نباشید می‌گویم. جا دارد از مدیران باشگاه هم تشکر کنم که تلاش کردند تا بازیکنان با آسودگی بازی کنند. در کنار کسانی هستند که می‌توانیم به آنها تکیه کنیم. هواداران ما در کنار‌مان بودند به جز آنهایی که باید باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید