کامبک باور نکردنی پرسپولیس در آزادی/ استقلال صدر را تقدیم کرد!

پرسپولیس با کام بک درخشان مقابل استقلال خوزستان به صدر جدول رسید.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 19:45 به صورت همزمان آغاز شد که در مهم ترین دیدارها، استقلال صدرنشین مهمان نساجی بود و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان رفت. در پایان با تساوی بدون گل استقلال در قائمشهر و کام بک زیبای پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان، جایگاه دو تیم در جدول عوض شد تا پرسپولیس با 62 امتیاز صدرنشین شود و استقلال با 61 امتیاز به رده دوم جدول سقوط کند.

پرسپولیس 4-3 استقلال خوزستان

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، حسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف، عیسی آل‌کثیر.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، محمود مطلق‌زاده، جواد آقایی‌پور، بهروز بارانی، آسو رستم، علیرضا کاظمی، حسین ساکی، دوستونیک تورسانو، ساویو روبرتو، علیرضا خوشکفا، محمد آبشک.

گزارش بازی:

در همان دقایق ابتدایی و در دقیقه 4، روی اشتباه کنعانی زادگان، علیرضا کاظمی موفق شد گل اول استقلال خوزستان را به ثمر برساند. در ادامه بازی قرمزها سعی کردند گل خورده را جبران کنند اما شاگردان پورموسوی همچنان عملکرد بهتری داشتند و از اشتباهات بازیکنان پرسپولیس بهره بردند تا اینکه در دقیقه 41 آسو رستم موفق شد گل دوم استقلال خوزستان را به ثمر برساند. در ادامه در دقیقه 45 ضربه اورونوف مماس با تیر دروازه به بیرون رفت. در لحظات پایانی بازی در نیمه اول در حالی که پرسپولیس روی ضربه عبدالکریم حسن شانس گلزنی داشت، روی شروع مجدد آبی ها و اشتباه مدافعان پرسپولیس، کاظمی بار دیگر گلزنی کرد تا گل دوم خود و سوم تیمش را بزند. در نیمه دوم شاگردان ویرا به قصد جبران گل های خورده وارد زمین شدند و چند موقعیت مسلم گلزنی را توسط عالیشاه، آل کثیر و ترابی از دست دادند تا اینکه در دقیقه 74 وحید امیری یک ضربه پنالتی گرفت و کنعانی زادگان در دقیقه 76 گل اول پرسپولیس را وارد دروازه گروسیان کرد. تنها 2 دقیقه بعد و در دقیقه 78 دانیال اسماعیلی فر موفق شد گل دوم قرمزها را بزند تا اختلاف به یک گل برسد. در دقیقه 85 روی ارسال ترابی ضربه سر کنعانی زادگان به تیر دروازه برخورد کرد. در ادامه در دقیقه 86 آل کثیر گل تساوی پرسپولیس را به ثمر رساند و نهایتا در دقیقه 90+5 اورونوف گل پیروزی بخش قرمزها را زد تا کام بک درخشان شاگردان ویرا آن ها را به صدر جدول برساند.

گل سوم پرسپولیس توسط آل کثیر

گل دوم پرسپولیس توسط اسماعیلی فر

گل اول پرسپولیس توسط کنعانی زادگان

گل سوم استقلال خوزستان توسط علیرضا کاظمی

گل دوم استقلال خوزستان توسط آسو رستم

گل اول استقلال خوزستان توسط کاظمی

نساجی 0-0 استقلال تهران

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سعید بیگی، سعید آقایی، منصور باقری، مهرداد عبدی، سیدمحمدرضا حسینی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو.

گزارش بازی:

در دقیقه 37 حرکت محمدرضا حسینی از سمت چپ و ارسال خطرناک این بازیکن را مدافعان استقلال راهی کرنر کردند. در دقیقه 40 ارسال بلانکو به روی دروازه با ضربه سر خطرناک جلالی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 75 ارسال کرنر جلالی به روی دروازه با ضربه سر بلانکو همراه شد که توپ به تیرک افقی دروازه برخورد کرد تا مهمترین موقعیت بازی از دست برود. در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و استقلال با 61 امتیاز به جایگاه دوم جدول سقوط کرد و صدر را از دست داد.

استقلال تهران جلال الدین ماشاریپوف

استقلال تهران نساجی مازندران استقلال نساجی

استقلال تهران نساجی مازندران استقلال نساجی صالح حردانی

استقلال تهران روزبه چشمی

حمیدرضا رجبی محمد نوازی کیانوش رحمتی

استقلال تهران

پرسپولیس استقلال خوزستان محمدحسین کنعانی زادگان

پرسپولیس استقلال خوزستان مهدی ترابی

پرسپولیس استقلال خوزستان کوپال ناظمی امید عالیشاه

استقلال خوزستان

اوسمار ویرا

استقلال خوزستان

هفته بیست و هشتم

تیم نتیجه نتیجه تیم
پیکان 0 0 تراکتور
ملوان 0 1 مس
سپاهان 2 0 هوادار
صنعت نفت 2 2 شمس آذر
گل گهر 2 3 آلومینیوم اراک
پرسپولیس 4 3 استقلال خ
فولاد 1 0 ذوب آهن
نساجی 0 0 استقلال

 

دیدگاه تان را بنویسید