آلونسو بعد از باخت دردناک؛ حرفی برای گفتن نیست!

سرمربی بایرلورکوزن، آتالانتا را شایسته کسب عنوان قهرمانی در لیگ اروپا دانست.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ آلمانی‌ها مدعی اصلی قهرمانی در لیگ اروپا بودند و هواداران از قبل درباره دستیابی آنها به سه‌گانه بدون شکست صحبت می‌کردند، زیرا آنها در بوندسلیگا قهرمان شدند و روز شنبه در فینال جام حذفی آلمان با کایزرسلاترن بازی خواهند کرد. با این حال آدمولا لوکمن هت‌تریک کرد و دفاع آتالانتا عالی ظاهر شد تا این تیم ایتالیایی باشد که به قله اروپا می‌رسد. ژابی آلونسو پس از بازی با خبرنگاران صحبت کرد و آتالانتا را مستحق قهرمانی در لیگ اروپا دانست.

اولین شکست فصل در فینال لیگ اروپا؟

ما برنامه‌ای برای داشتن یک روز بد داشتیم و می‌دانستیم بالاخره از راه خواهد رسید اما قرار نبود که این روز باشد. به اندازه کافی خوب نبودیم و حق‌مان بود.

عملکرد تیم؟

ما نتوانستیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم. آتالانتا به‌شدت پرس می‌کرد و فوق‌العاده کار کرد. ما توانی برای پاسخ به حملات آنها نداشتیم. آنها در موقعیت‌های یک در برابر یک و دوئل‌ها عالی بودند. آنها این کار را خیلی خوب انجام دادند.

 

کامبک نزدن در این بازی برخلاف دیدارهای قبل؟

ما نتوانستیم به بازی برگردیم و جام را پس بگیریم. روند شکست ناپذیری به پایان رسیده است، اما به آتالانتا تبریک می‌گویم، آنها کاملاً شایسته آن هستند. بنابراین دیگر چیزی برای گفتن نیست.

از تاکتیک آتالانتا سورپرایز شدید؟

انتظار داشتیم در حمله عالی و سریع باشند اما ما خودمان اشتباه کردیم. پاس‌های زیادی دادیم و رو به جلو کار نمی‌کردیم. آنها هم به‌صورت انفرادی و هم تیمی بهتر بودند. ما باید از آن درس بگیریم. ناراحت‌کننده است که در روز بزرگی مانند امروز شکست از راه می‌رسد، اما ما یک فینال دیگر در روز شنبه داریم و سعی خواهیم کرد از امروز درس بگیریم.

دیدگاه تان را بنویسید