جی پلاس

بررسی یک خبر درباره جادوگر کشتی؛ دیوید تیلور خداحافظی کرد؟!

در حالی رسانه ها خبر از خداحافظی دیوید تیلور می دهند که به نظر می رسد او فعلا قصدی برای این کار ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

گزارش جماران؛ روز گذشته، رسانه فلورسلینگ آمریکا در خبری رسمی اعلام کرد که دیوید تیلور، قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک به عنوان مربی جدید تیم اوکلاهاما معروف به کابوی رسلینگ شده تا به این ترتیب جایگزین جان اسمیت افسانه ای شود. بعد از اعلام این خبر برخی رسانه ها این پست جدید را مترادف با خداحافظی جادوگر آمریکایی عنوان کردند در حالی که به نظر می رسد رقیب سنتی حسن یزدانی فعلا قصدی برای ترک دنیای حرفه ای ندارد.

قهرمان المپیک توکیو و دارنده 3 طلا و 1 نقره جهان، که در سال های اخیر رقابت سنتی اش با حسن یزدانی به یکی از دوئل های حساس و جذاب دنیای کشتی تبدیل شده، چندی پیش در مرحله نهایی انتخابی آمریکا در دو کشتی پیاپی مغلوب آرون بروکس جوان شد تا از رسیدن به دوبنده کشورش در المپیک پاریس باز بماند. در ادامه نیز او سرمربی اوکلاهاما شد اما منابع خبری آمریکا تنها خبر سرمربی گری او را اعلام کرده اند و نه سایت فلورسلینگ و نه سایت فدراسیون کشتی آمریکا، درباره خداحافظی او سخن نگفته اند.

از طرفی این قهرمان 34 ساله، در شرایطی سرمربی اوکلاهاما شده که همین سال گذشته یعنی در 33 سالگی، موفق شد بار دیگر قهرمان جهان شود و نشان دهد در این شرایط سنی همچنان از آمادگی بالایی برخوردار است؛ از سوی دیگر کشتی گیران آمریکایی مانند دیوید تیلور، جردن باروز، جی دن کاکس و کایل اسنایدر در سال های اخیر ثابت کرده اند علی رغم سن و سال بالا همچنان می توانند در میادین جهانی و المپیک مدال بگیرند که این موضوع در کنار سبک تمرینات و زندگی حرفه ای این افراد از جمله تیلور، حاکی از آن است که این قهرمان محبوب همچنان قصد حضور روی تشک را دارد و بعید است حالا حالاها قصد خداحافظی با دنیای حرفه ای را داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید