یک چهارم نهایی لیگ اروپا

در لیورپول همه چیز سیاه است/ لورکوزن باخت نداد

لیورپول و میلان از لیگ اروپا حذف شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا آتالانتا در ایتالیا میزبان لیورپول بود و با وجود شکست یک بر صفر مقابل شاگردان کلوپ اما به نیمه نهایی صعود کرد. صلاح دقیقه ۷ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. بازی رفت با 3 گل به سود تیم ایتالیایی در آنفیلد به پایان رسیده بود. 

لورکوزن نیز که بازی رفت مقابل وستهام را 2 بر 0 برده بود در دیدار برگشت در ثانیه های پایانی بازی باخته را 1-1 و رکورد شکست ناپدیری اش را حفظ کرد و به نیمه نهایی رسید. در این بازی آنتونیو دقیقه 13 میزبان را پیش انداخت و در حالی که همه منتظر اولین باخت فصل لورکوزن بودند اما فریمپونگ دقیقه 89 گل تساوی را زد و لورکوزن در مجموع 3 بر 2 برد و صعود کرد.

رم و میلان دو تیم ایتالیایی هم به مصاف هم رفتند که رم بازهم 2 بر 1 پیروز شد و صعود کرد. مانچینی و دیبالا برای رم و گابیا برای میلان گلزنی کردند. بازی رفت با یک گل به سود رم به پایان رسیده بود.

در دیگر بازی نیز مارسی و بنفیکا به مصاف هم رفتند که این بازی در 90 دقیقه با تک گل موامبانا به سود مارسی به پایان رسید تا با توجه به پیروزی 1 بر صفر بازی رفت بنفیکا این مسابقه به وقت اضافه برود. در وقت اضافه هم دو تیم کاری از پیش نبردند و ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برنده بود که مارسی توانست 4 بر 2 پیروز شود و به نیمه نهایی صعود کند.

 

نیمه نهایی لیگ اروپا

رم- بایرلورکوزن

آتالانتا- مارسی

دیدگاه تان را بنویسید