سید جلال حسینی: اگر قرار بر جواب دادن است، ما هم می‌توانیم این کار را بکنیم

مربی پرسپولیس درباره صحبت‌ رقبا در مورد این تیم صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سید جلال حسینی، مربی پرسپولیس در نشست خبری پس از برتری یک بر صفر مقابل ملوان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خسته نباشید به همگی. بعد از بازی مقابل گل گهر یک بازی سخت دیگر انجام دادیم. در نیم فصل دوم تمام بازی‌ها سخت است و تیم‌هایی که مدعی هستند کار سخت‌تری دارند. امروز بچه‌ها مقابل تیمی که نیم فصل عالی نتیجه گرفته بود و عالی بود، خوب کار کردند. خیلی جان‌دار بازی می‌کردند و بازیکنان زحمت خود را کشیدند. جا دارد از هواداران تشکر کنم، هواداران امروز کمک کردند در یک شرایط سخت کنار پرسپولیس هستند. امیدوارم که در بازی بعدی هم را یک روند خوب ادامه دهیم.

مربی پرسپولیس درباره صحبت‌ رقبا در مورد پرسپولیس گفت: ما زیاد فکر نمی‌کنیم ولی سال‌هاست که این اتفاق می‌افتد. هر کسی هر حرفی که دلش می‌خواهد می‌زند و کسی نیست که جلوی آن‌ها را بگیرد. نه این سال فکر می‌کنم چندین سال که قهرمان می‌شدیم حرف‌هایی زده می‌شد که بدتر بود. متاسفانه اگر ما بخواهیم صحبتی کنیم خیلی زود برخورد می‌کنند. چندین بار گفتیم که اگر قرار باشد جواب بدهیم، می‌توانیم جواب بدهیم. از ما می‌خواهند که این کار را نکنیم و این اشتباه است. باید جواب بدهیم و شرایط طوری شده هر کسی هر چیزی که دلش می‌خواهد می‌گوید. هم کمیته انضباطی و هم کمیته اخلاق تا الان کاری نکرده‌اند که کار خوبی نیست. اصلا دوست نداریم تمرکزمان را از بین ببریم. در این سال این کارها را انجام داده‌ایم و یکسری نهادها مثل کمیته انضباطی و اخلاق هستند که برخورد نمی کنند و باعث می‌شود درمورد هر چیزی صحبت کنند.

حسینی درباره اینکه احتمال دارد پرسپولیس و استقلال با یک امتیاز فصل را به پایان برسانند و آیا سازمان لیگ مشخص کرده که تکلیف گل زده در داخل یا خارج از خانه است، گفت: اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنیم، هفت بازی دیگر مانده که یکی از یکی دیگر سخت‌تر است. به این فکر نمی‌کنیم. تمام تمرکز ما برای بازی بعدی است که بتوانیم یک شرایط خوب را حفظ کنیم و یک بازی خوبی انجام دهیم. نمی‌خواهیم در این مورد حرف بزنیم که سازمان لیگ و یا نفر دیگری حرف زده است.

سیدجلال حسینی درمورد اینکه ظاهراً تعویض‌های پرسپولیس بدون توجه به عملکرد بازیکنان در زمین مشخص هستند، گفت: بعد از تعطیلات سخت است و بازیکنان از تیم ملی به ما اضافه شدند. دو بازی سخت انجام دادند. این تفکرات سرمربی است و تصمیماتی که آن‌ها می‌گیرند. امیدوارم همه کمک کنند این کار را انجام دهیم و هر کسی که تعویض می‌شود یا بازی می‌کند به پرسپولیس کمک کند.

حسینی درمورد اینکه مهدی تارتار معتقد بود گل آن‌ها در شرایط آفساید به ثمر رسیده، گفت: در بازی قبلی هم گفتم کارشناسان می‌توانند بهتر نظر بدهند. اینکه داور خوب یا بد سوت زده امیدوارم که کارشناسان نگاه کنند و درموردش قضاوت کنند.

او درباره میزان رضایتش از عملکرد تیم گفت: پس از تعطیلات شرایط خیلی سخت است. ۲ بازی سخت مقابل تیم‌های خوب ملوان و گل‌گهر داشتیم. بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند. در نیم‌ فصل دوم کلا کار سخت است اما بچه‌ها با تمام وجود بازی کردند و فکر می‌کنم نتایج خوبی گرفتیم، امیدوارم ادامه داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید