مصطفی کارخانه در گفت و گو با جِی پلاس؛

باید سوتفاهمات را در والیبال کنار بگذاریم/ کارمان برای المپیکی شدن سخت است اما باید امیدوار ماند

مربی و کارشناس والیبال ایران گفت: چیزی که در حال حاضر والیبال ما به آن نیاز دارد اتحاد و احترام به همدیگر است؛ باید سوء تفاهم‌ها را کنار بگذاریم و نسبت به آینده خوشبین باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

الهام کهزادی: مصطفی کارخانه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص انتخاب میلاد تقوی به عنوان ریاست جدید فدراسیون والیبال گفت: به نظر من میلاد تقوی با والیبال بیگانه نیست چون چهار سال به عنوان دبیر فدراسیون انجام وظیفه کرده و رئیس هیات استان مازندران هم بود بنابراین در بحث مدیریت و ارتباطات تجربیات لازم را دارد که فکر می‌کنم این تجربیات بتواند به شرایط فعلی والیبال کشورمان کمک کند. موضوع مهم دیگر این است که تقوی شناخت کاملی نسبت به ارکان و اعضای فدراسیون دارد که این مسئله هم می‌تواند کمک حال باشد.  به هر حال انتظارات از والیبال آنقدر بالا رفته که کار رئیس جدید بسیار سخت است اما من به توانایی های او اعتماد دارم و این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم.

او با اشاره به گلایه‌های محمود افشاردوست مبنی بر این که میلاد تقوی از خانواده والیبال نیست تصریح کرد: به هر حال به رای مجمع باید احترام گذاشت و باید برای ایجاد همدلی و همبستگی تلاش کنیم چون این کار می‌تواند مجموعه را در بالاترین سطح نگه دارد. چیزی که در حال حاضر والیبال ما به آن نیاز دارد اتحاد و احترام به همدیگر است؛ باید سوء تفاهم‌ها را کنار بگذاریم و نسبت به آینده خوشبین باشیم.

کارخانه همچنین در خصوص شرایط سخت تیم ملی والیبال جهت کسب سهمیه المپیک گفت: بالاترین اهرمی که در حال حاضر می‌تواند وجود داشته باشد این است که نباید امیدمان را از دست بدهیم؛ از همه مهم تر به باورها، داشته‌ها و علم و معلومات خودمان اتکا کنیم و همواره مراقب ضعف‌هایمان باشیم. هر کسی باید شرح وظایف خودش را بداند یعنی بازیکنان ما با وظایفی که دارند تمام تلاش خودشان را به کار گیرند، فدراسیون والیبال هم باید تلاش کند؛ اگر کادر فنی، بازیکن و فدراسیون کار خودشان را درست انجام بدهند ما می‌توانیم موفق باشیم. هر چه از سختی کاری که پیش رو داریم بگویم کم است اما ما ایرانی‌ها گاهی غیرممکن را ممکن می‌کنیم آن زمان زمانی است که از تمام ظرفیت‌ها و معلوماتمان استفاده کنیم.

کارشناس و مربی والیبال ایران در پایان صحبت‌های خود در مورد انتخاب موتا پائز به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: فدراسیون ده‌ها مربی بزرگ مد نظر داشت؛ پائز هم در کنار مربیان بزرگ دنیا کار کرده و انگیزه‌های یک مربی برای موفقیت را دارد بنابراین می‌توان امیدوار بود اگرچه شانس ما خیلی کم است. شانس را زمانی می‌توان زیاد کرد که تلاش کرده باشیم؛ مجموعه‌ای که در حال فعالیت است باید عملکرد بالایی داشته باشد و تمرکزمان روی این باشد که از تمام ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید