خودکشی دنی آلوس؛ شایعه ای که تایید نشد

شب گذشته شایعه ای وحشتناک در فضای مجازی مبنی بر خودکشی دنی آلوس منتشر شد. البته که این خبر هرگز تایید نشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شب گذشته، یک روزنامه نگار برزیلی در شبکه اجتماعی X(توییتر سابق) خبری را منتشر کرد که بر طبق آن، دنی آلوس مدافع راست سابق بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل که یکی از پربارترین و درخشان ترین سوابق تاریخ فوتبال جهان را با افتخارات متعدد در کارنامه دارد و در حال حاضر در زندانی در ایالت کاتالونیا به سر می برد، در سلول خود دست به خودکشی زده است.

پابلو آلبوکوئرکه روزنامه نگاری که برای روزنامه اُ گلوبو کار می کند، این متن را شب گذشته با مخاطبانش به اشتراک گذاشت. متنی که خیلی سریع در شبکه های اجتماعی وایرال شد و توجهات زیادی را به خود جلب کرد:«بر طبق اخباری که به من رسیده، دنی آلوس خودش را در زندان کشته است.»

این روزنامه نگار برزیلی به جزئیات بیشتری در خصوص این خبر اشاره نکرد. با این حال عدم واکنش مقامات رسمی در تایید یا رد این خبر، باعث شد تا ابهاماتی در این خصوص ایجاد شود و شایعه مرگ آلوس تقویت گردد. اختلالات رفتاری و روانی آلوس، چیزی بود که اهالی فوتبال را در این خصوص نگران می کرد و نگرانی ها را در خصوص احتمال صحت این خبر افزایش می داد اما عدم موضع گیری و تایید این شایعه از سوی خانواده آلوس، باعث شد تا مشخص شود که این شایعه چندان پایه و اساسی نداشته و درست نبوده است.

آلوس در حال حاضر برای سپری کردن دوران حبس 4.5 ساله خود در پی تجاوز جنسی به یک دختر در یک باشگاه شبانه در بارسلونا، در زندان به سر می برد. او همچنین محکوم شد که مبلغ 150 هزار یورو به عنوان غرامت به قربانی پرداخت کند. غرامتی که گفته می شود توسط نیمار جونیور، همبازی سابق او پرداخت شده است. 

دیدگاه تان را بنویسید