هفته ۱۹ لیگ برتر فوتبال

کامبک پرسپولیس مقابل فولاد در شب پرگل آزادی+ ویدئوی گلها

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری پرگل و تماشایی با نتیجه 4-2 میهمانش فولاد را شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شاگردان اوسمار در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه 4-2 مقابل فولاد ده نفره به پیروزی رسید. اورنوف، آل کثیر، کنعانی زادگان برای پرسپولیس گل زدند، گل های فولاد نیز توسط عبدالکریم حسن و بیرانوند که هر دو گل به خودی بود به ثمر رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، حسین کنعانی زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر.

پرسپولیس این دیدار را پرفشار آغاز کرد و جدی ترین موقعیت در دقیقه 6 توسط آل کثیر از دست رفت.

اشتباه عجیب بیرانوند فولاد را به گل رساند. در دقیقه 11 ارسال از جناح چپ کولی بالی با سوتی گلر ملی پوش پرسپولیس همراه شد و توپ از زیر دست او وارد دروازه شد.

در دقیقه 16 کار تیمی سرخپوشان پرسپولیس را در آستانه گلزنی قرار داد اما تکل مناسب بازیکن فولاد فقط یک کرنر را نصیب پرسپولیس کرد.

در دقیقه 35 پرسپولیس روی کار زیبای اورنوف به گل تساوی رسید. بازیکن ازبک بعد از یک و دوی تماشایی با ترابی با ضربه ای دقیق دروازه کنت را باز کرد.

در دقیقه 42 فولاد در دومین حمله جدی اش به دومین گل رسید. این گل نیز روی کار ایستگاهی به ثمر رسید. عبدالکریم حسن گل به خودی زد بیرانوند هم اشتباه روی خروج داشت.

هر چقدر فولاد از کمترین موقعیت ها به گل می رسید، پرسپولیس فرصت خراب می کرد. در دقیقه 43 تک به تک دیگری برای شاگردان ویرا از دست رفت.

در وقت های تلف شده شیمبا موقعیت تک به تک را از دست داد. یک دقیقه بعد ترابی با نیت پنالتی گرفتن در محوطه جریمه روی زمین افتاد اما داور ادامه بازی داد.

نیمه اول با وجود مالکیت 70 درصدی پرسپولیس به سود فولاد 2-1 تمام شد. در این نیمه کنعانی با کارت زردی که گرفت دربی را از دست داد.

در نیمه دوم باز هم خروج اشتباه بیرانوند که تعداد سوتی هایش در این دیدار عجیب و غریب زیاد بود می توانست اختلاف را بیشتر کند اما این توپ گل نشد.

در دقیقه 49 عبدالکریم حسن که انگیزه زیادی برای جبران اشتباهش داشت دروازه را باز کرد، اما در شرایطی که به نظر می رسید آفساید نباشد، کمک داور پرچم را بالا برد و این گل را مردود کرد.

در دقیقه 54 کار خوب اسماعیلی فر، عیسی را صاحب موقعیت کرد و او دروازه را باز کرد.

در شرایطی که پرسپولیس سراپا حمله بود، مدافع فولاد مرتکب هند پنالتی شد و کارت قرمز گرفت که کنعانی زادگان پنالتی را گل کرد.

در دقیقه 74 ترابی با یک فینس شات زیبا با پای چپ گل چهارم را به ثمر رساند.

دیدگاه تان را بنویسید