انریکه:

باید به بازی بدون امباپه عادت کنیم!

سرمربی پاری سن ژرمن می گوید تیمش باید به بازی بدون امباپه عادت کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،تیم‌های رن و پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند و پاریسی‌ها در خانه با نتیجه 1-1 متوقف شدند. این اولین بازی خانگی پی اس جی بعد از اعلام جدایی کیلیان امباپه در پایان فصل بود که در آن به شکلی بی سابقه در دقیقه 65 تعویض شد. اتفاقی که معمولا حتی در جام حذفی هم رخ نمی‌دهد لوئیس انریکه در نشست خبری خود تصمیم خود را برای تعویض ستاره فرانسوی در دقیقه 65 توجیه کرد.

این دیدار را چگونه تحلیل می‌کنید؟

"از ابتدا مسابقه پیچیده‌ای بود. ما بیش از حد معمول بی تحرک بودیم، انگیزه زیادی نشان ندادیم اما از فشار نهایی تیم خوشم آمد. حریف تقریباً نیمه دوم از وسط زمین هم رد نشد، آنها یک گل باشکوه، در یک حمله سطح بالا به ثمر رساندند و بعد از آن هیچ. ما برای ایجاد موقعیت‌های گل تلاش کردیم. اما تساوی یک نتیجه عادلانه است."

آیا می‌توانید در مورد تعویض زودهنگام کیلیان امباپه توضیح دهید؟

"خیلی ساده است، دیر یا زود، وقتی خروج او اتفاق خواهد یافت. باید به بازی بدون کیلیان عادت کنیم. البته که اگر بخواهم او را به زمین می‌فرستم."

ایده پشت تعویض‌های گونسالو راموس و راندال کولو موانی چه بود؟
" مسابقات زیادی وجود دارند و من نمی‌خواهم دقایق "رایگان" بازی را در اختیار همه بگذارم، من حداکثر رقابت را می‌خواهم. اینکه هر بازیکنی لیاقت زمان بازی خود را داشته باشد. من می‌خواستم "هوای" مسابقه را تغییر دهم. نمی‌خواستم دمبله را عوض کنم، اما احساس می‌کردم که او درد دارد، نمی‌خواستم روی او ریسک کنم. "

اگر به درستی متوجه شده باشیم، این بدان معناست که سه مهاجم اصلی شما لیاقت دقایق امروز را نداشتند؟

"نه نه اشتباه متوجه شدید این یک پیام برای همه است. من از نگرش بازیکنانم خوشحالم. اما اگر کسی فکر می‌کند که من از آنها دست می‌کشم، نه. من می‌خواهم بازیکنانم به خودشان بگویند: "اگر خوب باشم به زمین خواهم رفت."

آیا نگران ترتیب بازی با موناکو و رئال سوسیداد هستید؟

"نگران؟ نه اصلا من چالش را دوست دارم. دوست دارم همه بازی‌ها مثل برست، موناکو، رئال سوسیداد چالشی باشد. هر چه مسابقات سخت‌تر باشد، بهتر است. آیا کسی فکر می‌کند بازی برگشت مقابل رئال سوسیداد آسان باشد؟ نه!"

دیدگاه تان را بنویسید