الهلال (۶)۳-۱(۲) سپاهان

دوباره اخراج، دوباره کامبک و بالاخره حذف!

سپاهان با شکست مقابل الهلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه بازی های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های الهلال عربستان و سپاهان اصفهان از ساعت 21:30 در عربستان به مصاف هم رفتند که در پایان سپاهان با شکست 3 بر 1 مقابل رقیب عربستانی از دور مسابقات حذف شد. در دیدار رفت که در اصفهان برگزار شد، الهلال با نتیجه 3 بر 1 پیروز شده بود.

ترکیب الهلال: یاسین بونو، سعود عبدالحمید، حسان تمبکتی، علی آل‌بلیهی، یاسر الشهرانی، روبن نوس، محمد کنو، میشل دلگادو، سالم الدوسری، مالکوم و الکساندر میتروویچ

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، بریان دابو، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان، علی اصغر اعرابی و شهریار مغانلو

گزارش بازی:

در دقیقه 6 شهریار مغانلو پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شلیک فنی او به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 12 ارسال دیدنی رامین رضاییان به روی دروازه با ضربه عجیب و غریب فرشاد احمدزاده به بیرون رفت. در دقیقه 24 اعرابی از سمت چپ با یک فرار تند و تیز صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه او به شکل خطرناکی و با فاصله کم از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 27 ارسال بازیکنان الهلال به روی دروازه در تیر دوم به محمد کنو رسید که شوت روی پای او به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در دقیقه 31 پرتاب اوت بلند آریا یوسفی به روی دروازه با ضربه سر مغانلو به فرشاد احمدزاده رسید و این بازیکن موفق شد دروازه حریف را باز کند ولی این گل به دلیل آفساید رد شد.

در دقیقه 54 یک ارسال به سمت چپ نصیب میلاد زکی پور شد. این بازیکن نیز توپ را به اعرابی سپرد که ارسال او در تیر دوم با ضربه سر رامین رضاییان همراه شد و فرشاد احمدزاده مقابل دروازه خالی توانست توپ را به تور چسبانده و سپاهان را پیش بیندازد. در دقیقه 76 پاس علی البلیهی به سالم الدوسری رسید و این بازیکن با یک چرخش تماشایی وارد محوطه جریمه شد و ضربه بغل پا و فنی او پس از برخورد به دست نیازمند وارد دروازه شد. در دقیقه 82 ارسال میشائیل به روی دروازه و پاس میتروویچ به مالکوم رسید که شوت او را ابتدا نورافکن و سپس زکی پور دور کردند که روبن نوس از پشت محوطه جریمه با یک شوت تماشایی و روی پا، دروازه سپاهان را باز کرد. در نهایت در لحظات آخر بازی میتروویچ گل سوم الهلال را زد تا تیر خلاصی باشد بر پیکر سپاهان.

گل سوم سپاهان توسط میتروویچ

گل دوم الهلال توسط نوس

گل اول الهلال توسط الدوساری

گل اول سپاهان توسط احمدزاده

دیدگاه تان را بنویسید