شهاب زاهدی از پرسپولیس می رود؛ خدابنده لو می آید؟

بادامکی درباره ادامه نقل و انتقالات پرسپولیس توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در چارچوب هفته هفدهم لیگ‌برتر از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر صفر شاگردان اوسمار ویرا به اتمام رسید.

حسین بادامکی، سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از این مسابقه گفت: بازی خوبی بود. با اینکه طرفدارانمان در ورزشگاه حضور نداشتند اما انرژی مثبت‌شان همراه تیم بود. الحمدلله مخصوصا در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. هر چند که می‌توانستیم در نیمه اول بازی را تمام کنیم ولی خب من فکر می‌کنم امروز یک بازی خیلی خوب و حساب شده انجام دادیم و به بازیکنان و کادرفنی تبریک می‌گویم. انشاالله در بازی‌های بعد بازیکنان جدیدمان هم اضافه شوند و با قدرت بیشتر حضور پیدا کنیم.

او در رابطه با بازی عیسی آل‌کثیر و اینکه آیا پنجره نقل‌وانتقالات داخلی پرسپولیس بسته است و او بازی کرده؟ گفت: استعلام گرفته بودیم و پنجره داخلی ما بسته نیست. سازمان لیگ، ظهر امروز کارت آل‌کثیر را صادر کرد و اگر پنجره‌مان بسته بود قراردادش ثبت نمی‌شد.

او در رابطه با پرونده مالیاتی راداشوویچ گفت: باشگاه ضمانت‌هایی به اداره مالیات داده بود و این اداره نامه‌هایش را به باشگاه ارسال کرده بود. اداره مالیات همین جوری یک نامه رسمی را به باشگاهی نمی‌دهد و کار ما درست بود. وکیل راداشوویچ اصرار داشت که فیش‌های واریزی به ایشان داده شود و ما این کار را کردیم و پنجره باز شد.

سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مربیگری اوسمار در این تیم گفت: بازی قبل هم ما بدشانسی آوردیم و موقعیتی روی دروازه ما ایجاد نشد و یک اتفاق باعث شد تا بازی را ببازیم. مقابل آلومینیوم موقعیت‌های خوبی داشتیم. کیفیت تیم ما با وجود بازیکنانی که اضافه شدند، بالا رفته و تیم خوبی داریم. تمرینات و شرایط فنی خوبی در تیم حاکم است و بچه‌ها هم واقعاً با انگیزه و جان و دل کار می‌کنند.

او ادامه داد: تنها مشکل ما همین پنجره نقل‌وانتقالات بود که باز شد. اگر ITC دو بازیکن خارجی‌مان هم امروز می‌رسید، خیلی بهتر بود ولی خب انشاالله برای بازی بعد با تمام نفرات شرکت کنیم.

او در رابطه با ۴ کارت شدن علیرضا بیرانوند و از دست دادن بازی با ذوب‌آهن اضافه کرد: علی‌رغم اینکه فشار زیادی مبنی بر اینکه دروازه‌بان دوم ما جوان و کم تجربه است، وجود دارد اما گلر دوم ما (رفیعی) دروازه‌بان با کیفیتی است. در دو بازی تدارکاتی که درون دروازه بود، بازی‌ها را باختیم و گل خوردیم ولی مطمئن باشید اگر میدان ببیند یکی از دروازه‌بان‌های آینده ماست.

بادامکی گفت: لیست بزرگسال ما پر است و باید با جایگزینی بازیکن لیست‌مان را خالی می‌کردیم که این اتفاق نیافتاد.

"آیا برنامه‌ای برای جذب دروازه‌بان ندارید؟" او در پاسخ به این سوال گفت: بزرگسال که نمی‌توانیم جذب کنیم. زیر ۲۳ سال هم دروازه‌بانی که در لیگ برتر بازی کرده باشد، فکر می‌کنم وجود ندارد. من فکر می‌کنم آقای رفیعی که به عنوان دروازه‌بان دوم کار می‌کند، دروازه‌بان بسیار باکیفیتی است و نگران نیستیم. باید به او انگیزه و روحیه بدهیم که بتواند موفق باشد.

سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قبل از بازی برنامه‌ای مبنی بر تقدیر از یحیی گل‌محمدی وجود داشت، چرا اتفاق نیافتاد؟ گفت: آنقدر درگیر پنجره و نقل‌وانتقالات بودیم هنوز فرصت نشده ولی حتما در برنامه باشگاه هست.

"آیا آخرین بازی شهاب زاهدی برای پرسپولیس بود؟" بادامکی در پاسخ به این سوال مطرح کرد: چرا آخرین بازی؟ ما دو، سه بازیکن‌مان هم پیشنهاد دارند. همه مربوط به رضایت اوسمار است، اگر قرار باشد اتفاقی بیافتد باید ایشان نظر بدهند.

او در رابطه با پر بودن لیست خارجی پرسپولیس گفت: عبد الکریم که مشکلی ندارد و باید یک نفر را خالی کنیم که باید با نظر اوسمار باشد.

"آیا جذب خدا بنده لو قطعی است؟" بادامکی در پاسخ به این پرسش گفت: ان شاالله.

 

دیدگاه تان را بنویسید