جی پلاس؛ حکم عجیب کمیته انضباطی

یک جلسه محرومیت تعلیقی برای کنعانی زادگان؛ جدی می فرمایید؟!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به تنها یک جلسه محرومیت تعلیقی برای مدافع خاطی پرسپولیس بسنده کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ به نقل از فدارسیون فوتبال، دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال برگزار شد و از سوی حسین کنعانی زادگان، بازیکن پرسپولیس، تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه رخ داد. او به یک جلسه از همراهی تیمش به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید دو میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

به گزارش جی پلاس، این محرومیت در حالی رخ داده که به نظر می رسد فدراسیون فوتبال صرفا برای خالی نبودن عریضه و صدور یک حکم فرمالیته، قصد داشته برای کنعانی زادگان رای محرومیت صادر کند؛ در حالی که مدافع پرسپولیس پیش تر نیز سابقه چنین رفتارهایی داشته و علاوه بر آن، عدم برخورد قاطع با این مورد می تواند منجر به تکرار آن به دفعات بیش تر شود. کما اینکه قبلا نیز همین مدافع قرمزپوش دست به رفتارهایی زده بود که نه در شان یک بازیکن ملی پوش بود و نه در شان فوتبال ایران؛ اما برخوردهای مصلحتی و مماشات های بی دلیل باعث شد تا او و بازیکنانی با رفتار مشابه، نه تنها درس عبرت نگیرند که امروز اینگونه به هوادار حمله ور شوند.

رای محرومیت یک جلسه ای کنعانی زادگان در شرایطی صادر شده که دقایقی قبل از اعلام این حکم، کنفدراسیون فوتبال آسیا صرفا به دلیل خطای خشن محمد دانشگر روی بازیکن الهلال، او را 2 جلسه محروم و هزار دلار جریمه کرد اما در موردی که در فوتبال ایران رخ داده و یک بی اخلاقی محض شکل گرفته، بازیکن خاطی با یک نوازش ملایم جریمه شده تا نه سیخ بسوزد و نه کباب؛ اتفاقی که آدم را یاد دیالوگ معروف آن کارشناس تلویزیون می اندازد که می گوید: فقط یک جلسه محرومیت تعلیقی و بس؟ جدی می فرمایید؟!

 

 

دیدگاه تان را بنویسید