سپاهان ۱-۳ الهلال

لیگ قهرمانان آسیا| باخت سپاهان 10 نفره به الهلال

تیم ده نفره سپاهان دیدار رفت مقابل الهلال را با شکست پشت سر گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ طلایی پوشان سپاهان برای راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان به مصاف تیم پرستاره الهلال می روند. این دیدار که از ساعت 19:30 در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد با نتیجه 3-1 به سود نماینده عربستان پایان یافت. رضاییان در نیمه اول برای سپاهان گل زد، اما مالکوم، میتروویچ و حمدان زمینه را برای کامبک الهلال فراهم کردند.

نکته مثبت برای سپاهان، رفع مشکلات ورزشگاه نقش جهان و کسب مجوز از AFC برای میزبانی از آبی پوشان الهلال است. تیم سعودی هرچند فوق ستاره اش نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، اما در ماه های اخیر نتایج خوبی گرفته و تیمی مدعی نشان داده است.

سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو. سرمربی: ژوزه مورایس

 الهلال: یاسین بونو، علی البلیهی، حسان تمبکتی، سعود عبدالحمید، یاسر الشهرانی، محمد کنو، روبن نوس، سرگئی میلینکوویچ، ساویچ، مالکوم، سالم الدوسری، الکساندر میتروویچ. سرمربی: ژرژ ژسوس

مطابق انتظار الهلال از همان دقایق نخست بازی را پرفشار آغاز کرد و سپاهانی با تعداد خطاهای زیاد سعی در کنترل بازی داشتند. با این حال شاگردان ژسوس با وجود مالکیت بیشتر فرصت دی گلزنی در پازده دقیقه آغازین بازی نداشتند.

در دقیقه 37 بر خلاف جریان بازی که الهلال سوار بود، رامین رضاییان با فراری زیبا پشت دفاع سعودی ها صاحب توپ شد و پس از کنترل سینه زیبا با شوتی دقیق و محکم دروازه بونو را باز کرد.

در شرایطی که سپاهان می توانست به گل دوم برسد، احمدزاده تک به تک را از دست داد و توپ برگشتی همین حمله توسط مالکوم به گل تبدیل شد.

حوالی حدود 65ضد حمله عالی سپاهان احمدزاده صاحب یک فرصت استثنایی دیگری شد، اما باز هم با بی دقتی این موقعیت را از دست داد تا در صورت عدم کسب نتیجه مناسب توسط طلایی پوشان مرد شماره یک این ناکامی باشد.

دانشگر در دقیقه 79 از زمین بازی اخراج شد تا کار سپاهان سخت تر از پیش شود. نکته تاسف بار این اخراج این بود که کاملا بی مورد و غیرضروری بود. همانند بسیاری از کارت هایی که تیم های ایرانی در این فصل لیگ قهرمانان گرفته بودند.

پس از ده نفره شدن سپاهان، الهلال سراسر حمله شد و سرانجام توسط میتروویچ در وقت های تلف شده به گل برتری رسید. یک دقیقه مانده به سوت پایان حمدان در موقعیت تک به تک گل سوم را به ثمر رساند.

 

لیگ قهرمانان آسیا سپاهان الهلال عربستان

لیگ قهرمانان آسیا یاسین بونو الهلال عربستان

لیگ قهرمانان آسیا سپاهان

لیگ قهرمانان آسیا ساویچ الهلال عربستان

لیگ قهرمانان آسیا سپاهان الهلال عربستان

لیگ قهرمانان آسیا سپاهان الهلال عربستان یاسین بونو

لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان

لیگ قهرمانان آسیا الکساندر میتروویچ الهلال عربستان

لیگ قهرمانان آسیا ساویچ الهلال عربستان

دیدگاه تان را بنویسید