در گفت و گوی بیاتی نیا با جی پلاس مطرح شد:

مقابل قطر برنامه ای نداشتیم/ امیدوارم تغییرات ایجاد شود

کارشناس فوتبال ایران درباره حذف تیم ملی از جام ملت ها گفت: در نیمه اول برابر قطر گل زدیم اما برنامه‌‌ای نداشتیم؛ نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد شد یک مقدار توانستیم فشار را بیشتر کنیم و گل مساوی را زدیم.

لینک کوتاه کپی شد

الهام کهزادی: محسن بیاتی نیا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص شکست تیم ملی ایران مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌ها گفت: تمام شد و باز هم سر موقعی که اتفاق خوب باید برای ما رخ بدهد اینگونه نشد. اگر بخواهیم بحث فنی کنیم ایرادات زیادی داشتیم و اگر هم بخواهیم بحث احساسی داشته باشیم قطعا همه ناراحت هستیم چون بهترین فرصت برای تیم ملی و فوتبال ایران بود که خودش را به فینال برساند. در مجموع بچه‌ها نسبت به بازی با ژاپن خیلی تفاوت داشتند؛  در نیمه اول برابر قطر  گل زدیم اما برنامه‌‌ای نداشتیم؛ نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد شد یک مقدار توانستیم فشار را بیشتر کنیم و گل مساوی را زدیم. درست است در این بازی گل زدیم، به تیر دروازه زدیم و حمله کردیم فرصتی داشتیم گل نشد اما در کل چیزی که ما و بچه‌ها انتظار داشتیم نبود چون دقتی که مقابل ژاپن داشتیم برابر قطر نداشتیم.

او افزود: یک بحث‌هایی در مورد فوتبال است و آن آرامش و تمرکزی است که بازیکن باید داشته باشد. ما در شرایطی شجاع خلیل زاده را از دست دادیم که اصلا نیاز نبود آن اتفاق رخ بدهد. یک بازی بود که توپ به سمت بیرون می‌رفت و می‌شد با راهکارهایی بهتر بازیکن را مهار کند. در مجموع ناراحت کننده است؛ امیدوارم یک سری تغیرات ایجاد شود بخصوص در نسلی که می‌خواهد برای جام جهانی آماده شود.

بیاتی نیا همچنین در مورد عملکرد کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: تیم باید برگردد و یک سری صحبت‌ها انجام شود. ما نه باید در خوشحالی یک سری تصمیمات عجولانه بگیریم نه در ناراحتی؛ این به زمان ربط دارد باید صحبت‌های سرمربی و کادر فنی را بشنویم، همه موارد را در نظر گرفت و فدراسیون فوتبال جلساتی برگزار کند و همچنین کارشناسان هم صحبت کنند.

کارشناس فوتبال ایران در پایان صحبت‌های خود گفت: باید صبر کنیم تا چند ماه آینده لیگ تمام شود و ببینیم تغییر تحولاتی در مورد بازیکنان ایجاد می‌شود یا نه؛ هیچ کس بدون امید زندگی نمی‌کند اما مسئله مسئله‌ی عقل و کارشناسی است بنابراین اول باید مشکلات را پیدا و در موردش صحبت کنیم؛ خرد جمعی می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

دیدگاه تان را بنویسید