امید ابراهیمی: ژاپن هدف نهایی ما نبود

هافبک دفاعی تیم ملی پیروزی بر ژاپن را نه هدف نهایی بلکه مسیری برای رسیدن به قهرمانی می داند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امید ابراهیمی، هافبک میانی تیم ملی که در مصاف با ژاپن یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی بود، در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران حاضر شد و حرف هایش را اینطور اغاز کرد: درباره بازی با ژاپن اول از هر چیزی تبریک مجدد به همه مردم، اما این بازی با تمام اتفاقات خوبی که داشت، برای ما تمام شده است. تمام خوشحالی‌هایمان را بعد از بازی کردیم. خیلی هم با مردم کیف کردیم ولی این بازی به تاریخ پیوست.

او ادامه داد: با برد ژاپن نه مقامی به ما دادند و نه کاپی. تمام تمرکز و هدف ما این است که بتوانیم قهرمان مسابقات شویم و امیدواریم این اتفاق را برای مردم و تیم ملی رقم بزنیم.

ابراهیمی سپس درباره بازی بعدی برابر قطر با اشاره به حواشی مربوط به بلیت فروشی و اختصاص دادن فقط هزار بلیت برای هواداران ایرانی اضافه کرد: به عنوان بازیکن همیشه سعی می کنیم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم. درباره برخی صحبت‌ها و حواشی کاری نداریم و تمرکزمان روی عملکرد خودمان است. قطر هم به هر حال میزبان است و تمام سعی و تلاشش این است که بهترین اتفاق را برای خودش رقم بزند. واقعا تمام توجه و تمرکز ما به بازی است تا برنده شویم. مطمئنم انرژی و دعای مردم با ماست و با یک بازی خوب می‌توانیم بهترین اتفاق را رقم بزنیم.

سوال بعدی از امید ابراهیمی درباره پیروزی 4 بر صفر تیم ملی مقابل قطر بود که چند ماه پیش در تورنمنت 4 جانبه اردن رخ داد و او در واکنش به این سوال گفت: خودتان هم گفتید 4 ماه قبل. در فوتبال همه چیز نسبت به 4 ماه قبل متفاوت می‌شود. آنها کادر فنی متفاوتی داشتند. بازیکنان دیگری داشتند. الان یک سرمربی جدید آورده اند. برخی بازیکنان هم جدید هستند که به تیم‌شان اضافه شده اند. بازیکنان جوانی هم دارند. تیم بسیار قابل احترامی هستند. 4 سال هم قهرمان جام ملت ها شده اند. کیفیت بازیکنان آنها هم خوب است. اما با تمام احترامی که برای تیم ملی قطر قائل هستیم، سعی می کنیم با توجه به کیفیت بازیکنانی که در تیم ملی خودمان داریم، بهترین اتفاق را برای خودمان رقم بزنیم. به امید خدا با تلاش بچه ها و دعای مردم بتوانیم این بازی را ببریم.

ابراهیمی با تشکر از هواداران اضافه کرد: این انرژی و این حمایت مردم قابل ستایش است. از روزی که اینجا آمدیم همه مردم هستند و حمایت کرده اند. واقعا از انها تشکر می کنیم. امیدوارم این حمایت تا روز آخر کنار تیم ملی باشد.

سوال آخر از ابراهیمی درباره پیروزی برابر ژاپن بود واینکه آیا برد مقابل این تیم باعث غرور ملی پوشان شده یا خیر که او در واکنش به این سوال تاکید کرد: مطمئنا اینطور نیست و اصلا به این چیزها فکر نمی کنیم. درباره کادر فنی که همه چیز مشخص است. آقای قلعه نویی اینقدر تجربه دارد که به این چیزها فکر نکند. خودشان هم بعد از بازی بلافاصله این مسائل را مطرح کردند و ویدئوی ان هم منتشر شد. گفتند دیگر بازی ژاپن برای ما تمام شده است و به بازی بعدی فکر می کنیم. درباره بازیکنان هم این قدر بازیکنان حرفه ای داریم که به این مسائل فکر نمی کنیم. هدف ما برد ژاپن نبود و قهرمانی بود تا مردم را خوشحال بکنیم. ژاپن هم یکی از رقبا بود. امیدوارم بتوانیم به هدف خود برسیم و مردم را خوشحال کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید