احکام AFC علیه طارمی و کاپیتان اردن

کنفدراسیون فوتبال آسیا دو بازیکن تیم های ایران و اردن را جریمه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال ایران امروز باید در غیاب مهدی طارمی، بهترین گلزنش در جام ملت ها، به مصاف تیم ملی فوتبال ژاپن برود. طارمی در دیدار قبلی برابر سوریه دو کارت زرد از داور دریافت کرد و حالا با جریمه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شده است. طارمی علاوه بر محرومیت یک جلسه‌ای مطابق با ماده ۳.۱.۱ بخشنامه شماره ۲۵ جام ملت‌های آسیا، باید ۲ هزار دلار نیز ظرف ۳۰ روز به کنفدراسیون فوتبال آسیا بپردازد و تکرار این بی‌انضباطی با جریمه مالی بیش‌تری همراه خواهد شد.

همچنین کاپیتان تیم ملی فوتبال اردن به خاطر اخراجش در دیدار برابر عراق سه بازی محروم و پنج هزار دلار جریمه شد. در دقایق پایانی جدال اردن و عراق، یک صحنه جنجالی روی نیمکت اردن رخ داد که با دخالت داور بازی هم همراه شد. در حالی که اردن گل تساوی را به عراق زد، حسین عموته، سرمربی مراکشی اردن، از بازیکنان خواست که روی نیمکت بنشینند و کنار زمین را خلوت کنند تا وقت بازی گرفته نشود اما حمزه الدردور، مهاجم باتجربه اردنی‌ها، با سرمربی تیم درگیری لفظی پیدا کرد و او را هل داد تا نیمکت‌نشین‌ها برای جداکردن این دو پادرمیانی کنند. این صحنه ها از چشم داور مسابقه دور نماند و علیرضا فغانی این بازیکن را به خاطر رفتار ناشایستش از زمین اخراج کرد.

حالا رسانه ها خبر داده اند که کنفدراسیون فوتبال آسیا کاپیتان اردن را سه بازی از همراهی تیم محروم و پنج هزار دلار جریمه کرده است تا این بازیکن رسما جام ملت‌های آسیا را از دست بدهد. البته حسین عموته، سرمربی اردنی‌ها، پیش از این و پس از اتمام بازی با عراق، از تیم کنار گذاشته بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید