معارفه عجیب و غریب ویدال با اسب!+عکس

مراسم معارفه بازیکن اسبق بارسلونا در باشگاه کولو کولو به شکل عجیب و جالبی برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس ؛ آرتور ویدال پس از روزهای خوبی که در فوتبال اروپا و برزیل سپری کرد، تصمیم گرفت بار دیگر به شیلی و باشگاه کولو کولو برگردد تا فوتبالش را در این تیم به پایان ببرد. 

هواداران این تیم از شنیدن این خبر بسیار خوشحال و هیجان زده شده بودند و صفحات این باشگاه در شبکه‎های اجتماعی از همان ابتدا از این بازیکن به عنوان پادشاهی که در حال بازگشت به خانه است یاد کرده بودند و این ادعا را به شکل عجیبی در مراسم معارفه او هم به تصویر کشیدند. 

مراسم معارفه ویدال ساعاتی پیش در ورزشگاه کولو کولو برگزار شد و این ستاره سابق بارسا طوری در این مراسم حاضر شد که تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان را برانگیخت و کاربران در شبکه‌های اجتماعی هم واکنش بسیاری به این اتفاق داشتند. 

1986004

او در ابتدا با هلیکوپتری راهی ورزشگاه شد که بیش از 30 هزار هوادار در آن منتظر دیدن دوباره او با پیراهن تیم محبوب‌شان بودند و پس از آن که هلیکوپتر در زمین چمن نشست و او از آن خارج شد، سوار بر اسبی در حالی که شنل بر دوش و تاجی بر سر داشت ورزشگاه را دور زد. 

1986005

این اتفاقات باعث شد تا یکی از عجیب‌ترین معارفه‌های تاریخ فوتبال در چند سال اخیر توسط این بازیکن که دوران حضورش در فوتبال اروپا هم همیشه با حواشی و جنجال بسیاری همراه بود رقم بخورد.

1986006

دیدگاه تان را بنویسید