لیگ برتر انگلیس

چلسی در آنفیلد در هم شکست/ سیتی دست از لیورپول نکشید

لیورپول در خانه مقابل چلسی به پیروزی پرگل دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در خانه خود ورزشگاه اتحاد با نتیجه 3 بر 1 از سد برنلی گذشت. در این بازی خولیان آلوارس در دقایق 16 و 22 و رودری در دقیقه 46 گل‌های آبی‌های منچستر را زدند و ایمن الدخیل در دقیقه 3+90 تنها گل برنلی را به ثمر رساند. سیتی با این نتیجه 46 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر و البته با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال، جای این تیم را در رده دوم جدول گرفت.

در دیگر بازی هم تاتنهام، در لندن میهمان و رقیب همشهری خود تیم برنتفورد را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد. دستنی اودگی (48)، برنان جانسون (49) و ریچارلیسون (56) برای تاتنهام گلزنی کردند و نیل موپای در دقیقه 15 و ایوان تونی در دقیقه 67 گل‌های تیم سامان قدوس را زدند.

لیورپول در ورزشگاه آنفیلد پذیرای چلسی بود و میهمان لندنی‌‌اش را با نتیجه 4 بر یک در هم کوبید.

دیوگو ژوتا در دقیقه 23، کانر بردلی در دقیقه 39، دومنیک سوبوسلای در دقیقه 65 و لوئیس دیاس در دقیقه 79 گل‌های لیورپول را در این بازی خانگی به ثمر رساندند. تنها گل چلسی هم در دقیقه 71 توسط کریستوفر انکونکو رقم خورد. همچنین لیورپول در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه اول یک پنالتی به دست آورد که مهاجم اروگوئه‌ای‌اش داروین نونیس آن را هدر داد.

با این نتیجه لیورپول 51 امتیازی شد تا با حاشیه امنیت پنج امتیازی به صدرنشینی‌اش در لیگ برتر ادامه دهد. چلسی اما با قبول نهمین باختش در این فصل با 31 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

دیدگاه تان را بنویسید