جی پلاس

پنج تایی شدن پرسپولیس گردن داور افتاد!

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در اعلام نتیجه این تیم در بازی تدارکاتی تلاش کرد همه چیز را گردن داور بیندازد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل راهی دبی شد تا اردوی خارج از کشور خود را در امارات برگزار کند. این تیم در جریان بازی تدارکاتی مقابل شباب الاهلی امارات با نتیجه سنگین 5 بر 0 شکست خورد.

یکی از نکات عجیب درباره این بازی، شیوه اعلام نتیجه آن توسط رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس بود که در آن 2 گل حریف را متاثیر از اشتباهات داوری عنوان کرده است.

در خبر اعلام نتیجه رسانه رسمی باشگاه آمده است:

در دقیقه ۲۲ و بر خلاف جریان بازی، شباب الاهلی روی یک ضدحمله، تیم میزبان به گل رسید. شوت اول بازیکنان حریف را امیررضا رفیعی دفع کرد که ریباند آن تبدیل به گل شد اما به نظر نمی‌رسید توپ به طور کامل از خط رد شده باشد. 

در دقیقه ۴۰، شباب الاهلی مجددا روی ضدحمله خطرساز شد و به گل سوم رسید. پاس در عمق هافبک‌ این تیم که در شرایط کاملا مشکوک به آفساید به هم‌تیمی‌اش رسید در موقعیت تک‌به‌تک به گل تبدیل شد. 

بعد از کناره گیری یحیی گل محمدی از سرمربی گری این تیم، باشگاه پرسپولیس گزینه های مختلفی را برای جانشینی او معرفی کرد و حتی مذاکرات جدی با برانکو ایوانکوویچ صورت گرفت اما در نهایت اوسمار ویرا دستیار یحیی به عنوان سرمربی معرفی شد.

این انتخاب خیلی به مذاق هواداران و برخی پیشکسوتان باشگاه خوش نیامد و انتقادهای زیادی به سرمربی گری اوسمار صورت گرفت. 

شروع کار اوسمار با شکست 5 بر 0 به نظر می رسد باعث شده تا رسانه پرسپولیس تلاش کند این باخت را به خاطر اشتباهات داوری بداند؛ رویه ای که نه فقط پرسپولیس بلکه تقریبا تمام تیم های لیگ ایران بعد از شکست هایشان در پیش می گیرند اما اینکه شکست در بازی دوستانه توسط تیم رسانه ای باشگاه اینگونه پوشش داده شود سوال برانگیز و تعجب آور است.

 

دیدگاه تان را بنویسید