عمری: درویش با من بد حرف زد!

محمد عمری ادای توافق با باشگاه پرسپولیس را در جلسه شب گذشته رد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بازیکن جوان پرسپولیس درباره جلسه شب گذشته گفت: اولا باید بگویم بر خلاف اخباری که در خصوص من گفته شده بود من هیچ توافقی سه شنبه شب با پرسپولیس نکرده بودم که این موضوع منتشر شده بود. سه شنبه رفته بودم تا در محیطی خوب و آرام با پرسپولیس حرف بزنم اما در حالی که می شد با یک زبان نرم موضوع را حل و فصل کرد به نوعی با من برخورد شد که واقعا ناراحت شدم و تصمصم را تغییر دادم.  

وی ادامه داد: من به همراه پدرم و برادرم به باشگاه رفتیم. پدر و برادرم پشت در نشستند اما به هر حال صدای مدیرعامل را با من شنیدند که ایشان بلند با من حرف می‌زند و بعد از اینکه توافقی هم نشد، مدیرعامل تیم به من گفت می خواهم نماز بخوانم و بعد هم به جلسه هیات مدیره بروم.

عمری درباره دلیل تصمیمش نیز گفت: من با چند تن از بچه‌های هم تیمی‌ام صحبت کرده بودم و آن‌ها هم گفتند در پرسپولیس بمان به همین دلیل رفتم که شرایط را ببینم اما وقتی مدیرعامل آنگونه با من صحبت کردند، دیگر هیچ جای تاملی برای من باقی نماند.  

وی درباره حضورش در ملوان نیز گفت: من هم با آقای تارتار هیچ صحبتی نداشتم اما وقتی مجبور می‌شوم، باید خدمت سربازی‌ام را انجام دهم؛ چه بسا که میلاد سرلک هم الان در سن 29 سالگی مجبور شده به خدمت برود.  

عمری در پایان گفت: همیشه پرسپولیس را دوست داشته و دارم و خاطرات خیلی خوبی از پرسپولیس دارم اما دوست دارم هواداران بدانند که چه چیزی پیش آمد تا مجبور به جدایی شوم. انشالله در آینده دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم و شرایط خوبی را با پرسپولیس تجربه می‌کنم. هر بازیکنی و هر مربی، کوچک‌تر از پرسپولیس است و نام پرسپولیس مهم‌تر از هر مسئله‌ای است.

دیدگاه تان را بنویسید