طارمی: نمی توانیم قول قهرمانی بدهیم

مهاجم تیم ملی می‌گوید نمی‌توان پیش بینی کرد یا قول قهرمانی داد اما تیم تمام تلاشش را انجام می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهدی طارمی در حاشیه تمرین تیم ملی در جزیره کیش اظهار کرد: ابتدا به خانواده‌های داغدار مردم کرمان و مردم ایران تسلیت می‌گویم. جام ملت‌های آسیا مسابقات مهمی برای ما است و از آن دسته تیم‌هایی هستیم که شانس قهرمانی داریم و تلاش می‌کنیم به این عنوان برسیم.

او درباره بازی دوستانه با بورکینافاسو گفت:‌ آن‌ها بازیکنانی در لوتون، استون ویلا و لورکوزن دارند و تیم خوبی هستند. آنها در حال آماده سازی برای جام ملت‌های آفریقا هستند و تمرکز بالایی دارند. درست است بازی دوستانه است اما در تیم ملی بازی دوستانه نداریم و دوست داریم همیشه برنده باشیم تا دل مردم را شاد کنیم.

مهاجم تیم ملی اضافه کرد:‌ به هر حال در همه جای دنیا مشکلاتی وجود دارد اما می‌خواهیم بهترین اتفاق را رقم بزنیم تا همه خوشحال باشند. نمی‌شود پیش بینی کرد یا قول داد اما بهترین عملکردمان را انجام خواهیم داد. رسانه‌ها هم نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند و انتظار داریم حاشیه‌ها را کمتر کنند چون چشم ملت به رسانه‌هاست. زیاد بزرگ نمایی نشود که تیم ضربه بخورد. 

او درباره شرایط اردوی کیش گفت:‌ مردم همیشه محبت دارند. اردو در کیش برای مردم این شهر جذاب است و ما هم همین که حس می‌کنیم کنارمان هستند، حس خیلی خوبی است. شرایط این شهر خوب است. نمی‌شود مقایسه کرد اما نسبت به شرایط کشورمان چمن بدی نداریم و می‌توانیم خودمان را خوب آماده کنیم. از مسئولان هم تشکر می‌کنم که این نوع چمن را آماده کردند. امیدوارم در لیگ هم از این چمن استفاده کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید