ناپلی ها نگران بازی با بارسلونا

مصدومیت دروازه بان اول تیم ناپولی نگرانی های را پیش از مصاف با بارسلونا به وجود آورده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ الکس مرت، دروازه‌بان ناپولی، پس از مصدومیت در جریان نیمه دوم بازی تیمش مقابل مونزا، تا دو ماه از میادین دور خواهد بود. مصدومیت دروازه‌بان برنده اسکودتو ۲۳-۲۰۲۲ به نظر می‌رسید یک مشکل عضلانی است. او در دقیقه ۷۴ بازی در حالی که می‌لنگید از بازی تعویض شد و جایش را به نیکیتا کنتینی داد. در آن زمان تصور همه این بود که مصدومیت دروازه‌بان ناپولی جدی نیست و او با آغاز سال ۲۰۲۴ می‌تواند تیمش را دوباره همراهی کند، اما پس از اینکه نتیجه آزمایشات رسید، مشخص شد که مصدومیت او بسیار جدی‌تر از تصور همگان است.

طبق گزارش باشگاه ناپولی، مرت دچار مصدومیتی از ناحیه همسترینگ پای چپش شده و مدت زیادی نمی‌تواند این باشگاه را همراهی کند.

در بیانیه باشگاه خبری از مدت دوری این دروازه‌بان دیده نمی‌شود، اما براساس گزارش کالچومرکاتو، مصدومیت‌هایی از این دست معمولا تا دو ماه بازیکن را زمین چمن دور می‌کند. بدین ترتیب مرت تا پایان فوریه و اوایل مارس از میادین دور است.

بازی رفت ناپولی مقابل بارسلونا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، در تاریخ ۲۱ فوریه برگزار می‌شود و با وضعیت فعلی ناپولی باید با پیرلوئیجی گولینی، دروازه‌بان دومش که تازه از بند مصدومیت رها شده، به مصاف غول اسپانیایی برود.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید