بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت و گو با جی پلاس:

فضای مجازی فوتبال را آلوده کرده است/ روح بردن از پرسپولیس رفته

بازیکن اسبق پرسپولیس حواشی مختلف را دلیل افت عملکرد این تیم دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم فوتبال پرسپولیس از ابتدای فصل جاری با حواشی مختلفی دست به گریبان بود و حالا در پایان نیم فصل نخست، یحیی گل محمدی استعفا داده است. همین موضوع بار دیگر این تیم را وارد حاشیه کرد تا حالا هواداران این تیم بار دیگر نگران وضعیت قهرمان فصل گذشته لیگ برتر باشند.

در همین راستا، احسان خرسندی بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت و گو با سرویس ورزشی جی پلاس درباره استعفای گل محمدی گفت: من هم شنیدم او استعفا داده و تصمیمش جدی است. اگر تصمیمش جدی باشد که برای آقا یحیی آرزوی موفقیت دارم چون در چند سال اخیر خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید و جام های متعددی کسب کرد که تا سالیان سال می توانیم به آن ببالیم. اگر عزم رفتنش جدی باشد امیدوارم باشگاه یک مربی خوب و با رزومه خارجی را جذب کند و با جذب چند بازیکن گره برخی پست ها را باز کند تا مثل سال های قبل از فوتبال پرسپولیس لذت ببریم.

او در پاسخ به این سوال که «آیا می توان افت عملکرد پرسپولیس را ناشی از اشباع شدن گل محمدی یا بازیکنان دانست یا این تیم نیاز به هوایی تازه دارد؟» گفت: من با قسمت دوم این موضوع موافقم اما اینکه اشباع شده باشند را قبول ندارم. جام گرفتن و قهرمانی خیلی لذت بخش است و هیچ وقت تکراری نمی شود؛ به خصوص با هواداران پرشوری که پرسپولیس دارد، همیشه مربی، کادر و بازیکن ها پر از انگیزه اند تا موفقیت ها را تکرار کنند و این برای خودشان و طرفداران لذت بخش است. به نظرم پرسپولیس در چند پست کلیدی که با مصدومیت بازیکنان خلاق و توانمند مواجه شد، دچار مشکلاتی شد که این موضوع زیبایی را از بازی پرسپولیس گرفت و روح بردن و خوب بازی کردن از تیم گرفته شده.

خرسندی گفت: دلیل این موضوع را قطعا کادرفنی که با بازیکنان زندگی می کند، بهتر می داند. جنگ های ابتدای فصل، انتقادات بیش از حد، فضای مجازی که به شدت فوتبال را آلوده کرده و... می تواند موثر باشد. بازیکنان هم این فضا را رصد می کنند و خودشان به نوعی آتش بیار معرکه هستند و همه این ها روی وضعیت تیم تاثیر گذاشته تا ما که طرفدار پرسپولیس و فوتبال هستیم، از این فوتبال لذت نبریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید