جی پلاس؛

نوراللهی پشیمان نشد و خط خورد

هافبک ایرانی باشگاه الوحده امارات در جام ملت های آسیا غایب خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ برد آرام و بی دغدغه مقابل هنگ کنگ با 4 گل در ورزشگاه آزادی در مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی 2026، خیلی زود تحت الشعاع یک خبر حاشیه ای قرار گرفت و آن هم کنار گذاشته شدن نام احمد نوراللهی از فهرست نفرات تیم ملی بود. همان موقع گفته شد که نوراللهی در اعتراض به خط خوردن نامش از فهرست بازیکنان جدال برابر هنگ کنگ اردوی تیم ملی را ترک کرده و این رفتار اصلا چیزی نیست که به مذاق امیر قلعه نویی خوش بیاید و به همین جهت بلافاصله فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این بازیکن جایی در تیم ملی نخواهد داشت.

پس از این اتفاق، صحبت هایی مبنی بر تلاش برای بازگشت نوراللهی به گوش رسید و حتی تلاش شد که پادرمیانی هایی در این بین رخ دهد اما کادرفنی تیم ملی برای دعوت مجدد از این هافبک دفاعی باتجربه و اثرگذار، شرط گذاشته بود و آن هم ابراز ندامت و پشیمانی نوراللهی از رفتاری بود که انجام داده بود.

نوراللهی که روزهای خوبی را در تیم الوحده امارات می گذراند اما درنهایت چنین کاری را نکرد تا اسمش از فهرست نفرات حاضر در جام ملت های آسیا خط بخورد و تورنمنتی مهم را از دست بدهد. او در جام ملت های 2019 و جام جهانی 2022 در ترکیب تیم ملی حضور داشت اما حالا و به دلیل اختلاف با کادرفنی، فرصت حضور در جام ملت های 2023 را نیافته است.

دیدگاه تان را بنویسید