خبری خوب برای دو ستاره تیم ملی فوتبال زنان پس از تصادف وحشتناک

زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی نیازی به عمل جراحی نخواهند داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس و به نقل از تسنیم؛ فریناز فهیمی پور پزشک تیم ملی فوتبال زنان در خصوص آخرین وضعیت آسیب دیدگی زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی پس از تصادف شدیدی که پشت سر گذاشته اند گفت: زهرا خواجوی توسط دکتر رازی طی روز گذشته ویزیت شد. وی شکستگی از ناحیه لگن و مهره های کمر دارد اما نیازی به عمل جراحی ندارد و به فیزیوتراپی و استراحت نیاز دارد. خواجوی کبودی‌های زیادی دارد و دردهای او به دلیل ضربه و زخم‌های ناشی از تصادف است که روند بهبودی دارد و در حال درمان است.

پزشک تیم ملی فوتبال درخصوص شرایط بهناز طاهرخانی اظهار کرد: بهناز طاهرخانی هم هنوز در بیمارستان بستری است. خوشبختانه از آی سی یو به بخش منتقل شده و سطح هوشیاری او کامل است. طاهرخانی امروز راه رفته، غذا خورده و صحبت کرده است اما هنوز تحت نظر است یعنی روند بهبودی دارد. بهناز هم در ناحیه گردن شکستگی دارد اما نیازی به جراحی ندارد اما به دلیل ضربه به سر و خونریزی سرش تحت نظر است.

فهیمی‌پور امکان انتقال طاهرخانی به تهران را در حال حاضر غیر ممکن دانست و گفت: به دلیل ضربه به سر و روند درمان و اینکه در پرواز فشار پرواز برای او مناسب نیست فعلا اجازه پرواز نداده اند و با آمبولانس هم از آنجائیکه مسیر طولانی است فعلا اجازه انتقال داده نشده است.

دیدگاه تان را بنویسید